بندهای من در آوردی در فراخوان انتخابات هیأت فوتبال مازندران!

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ ، سرانجام انتقادها جواب داد و هیأت فوتبال مازندران با صدور اطلاعیه پر ابهام، مدعیان ریاست را فراخواند.

در این اطلاعیه مبهم، شروع نام‌نویسی را از ۲۰ دی ماه به مدت هفت روز اعلام کردند اما صحبتی از زمان دقیق انتخابات نشد. بندهای عجیب در مفاد قوانین ثبت‌نام این انتخابات بزرگ نه تنها کاندیدای هیأت فوتبال را به شوک فرو برد، باعث تعجب فدراسیون‌نشینان فوتبال نیز شد.
هیأت فوتبال مازندران درحالی با درج اطلاعیه ای، کاندیداهای احراز ریاست هیأت فوتبال مازندران را فراخواند که در این اطلاعیه ۱۲ بند قرار دارد که بر خلاف سایر هیأت‌های ورزشی که ۴ تا ۵ بنده تشکیل شده بوده، متفاوت ظاهر شده است.

در این اطلاعیه، در شرایطی که زمان و مکان دقیق برگزاری مجمع انتخابات اعلام نشده، از کاندیدایی که موارد و مدارک لازم را در مفاد درج شده در ذیل این اطلاعیه دارند خواسته شده بر خلاف دوره‌های قبلی و هیأت‌های دیگر ورزشی که به اداره‌کل مراجعه می‌کردند، به دفتر هیأت فوتبال مازندران رفته و نام‌نویسی کنند!.

در بند یک این اطلاعیه نکته عجیبی به‌کار برده شد که این بند برای کاندیدای احتمالی قابل هضم نیست. با این بند موجود به عبارتی فقط ساروی‌ها می توانند در انتخابات هیأت فوتبال مازندران شرکت کنند و به نوعی توهینی به کاندیدای سایر شهرهای مازندران شده است.

البته چند بند مورد سوال و اشکال در این لیست نیز وجود دارد که احتمالا مورد نقد اهالی فوتبال و همچنین مسؤولان فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.

حال اینکه اعضای هیأت رئیسه انتخابات کی و چه زمانی باید انتخاب شوند هم جای سوال دارد که باید در این زمینه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و همچنین در راس همه این‌ها، فدراسیون فوتبال باید به این مسئله مهم ورود کنند.

به هرحال چه درست یا چه اشتباه، سرانجام بلاتکلیفی فوتبال مازندران به پایان رسید و آغاز نام‌نویسی آغاز فصل جدیدی برای فوتبال مازندران خواهد بود.

فوتبالی‌ها بی‌صبرانه منتظر بهمن‌ماه حساس خود هستند تا انتخابی اصلح داشته باشند. فوتبال مازندران با استعدادهای فراوانش جان تازه می‌خواهد و قطعا انتخاب صحیح می‌تواند فوتبال مازندران را وارد مسیری درست به سمت پیشرفت و موفقیت قرار دهد.

در هر صورت بعد از کش و قوس‌های فراوان، ثبت‌نام کاندیدای احراز پست ریاست هیأت فوتبال مازندران، از ۲۰ دی‌ماه به مدت یک‌هفته انجام می شود و کاندیداها می توانند با حضور در هیأت فوتبال مازندران رسما آمادگی خود را اعلام کنند.

انتخابات هیأت فوتبال مازندران به گفته و تاکید فدراسیون، بدون شک دهه اول بهمن ماه برگزار خواهد شد و خانواده بزرگ فوتبال مازندران بدون شک منتظر این روز مهم خواهند بود.