مردم ایران اسلامی ابزار دست دشمن نمی‌شوند

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در نشست با استادان و طلّاب حوزه‌های علمیه شهرستان آمل در حوزه علمیه امام حسن عسکری (ع)، انتشار برخی حرف‌های نسنجیده چند ماه اخیر در حوزه اقتصادی، سیاسی و امنیتی و انواع هجمه‌های تخریبی در شبکه‌های اجتماعی را محکوم و این روند را زیبنده جامعه اسلامی و دینی ایران اسلامی ندانست.

وی با بیان اینکه برخی هم صنف و هم لباسی‌های ما و نیز برخی افراد خودفروخته داخلی نقش پیاده نظام دشمنان قسم خورده این کشور شرا ایفا می‌کنند افزود: جامعه روحانیت باید از این افراد در هر جایگاه و مقامی دوری و آن‌ها را طرد کرده و برای حفظ امنیت و آرامش کشور دغدغه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه درمازندران همچنین بر اطاعت محض از منویات مقام معظم رهبری با توجه به شرایط حساس کشور و گریبانگیر بودن با هجمه‌های سنگین تحریم و مشکلات معیشتی، برای برون رفت از این وضعیت تاکید کرد.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به محدود شدن برگزاری بیشتر برنامه هاب حضوری و بازدید‌ها به دلیل ادامه شرایط بیماری کرونا در مازندران گفت: در برنامه دوره ای، بازدید از مدارس و حوزه‌های علمیه سراسر استان انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران، وظیفه همه مراکز حوزوی را تعلیم و تربیت دینی، دوری از وهمیات و نورانی کردن دل‌ها به نور علم عنوان کرد و افزود: بسیاری از افراد این نور را نپذیرفته و در نقش عنصر خائن ظاهر شده و باید در حوزه‌های علمیه، نسبت به این موضوع حساس و اهمیت داده شود.