سپاهان ۴- نساجی ۰؛ نشانه‌های تیم مدعی

چاپ

به گزارش رامسر نوین به نقل از بلاغ ، سپاهان پس از آنکه فصل را با شکست شروع کرد، در دو دیدار متوالی به برتری دست یافت، اما آنها در دو مسابقه اخیرشان موفق به کسب پیروزی نشدند و یک مساوی و یک باخت داشتند تا هفت امتیاز از پنج مسابقه ابتدایی فصل به دست آورند، اما طلایی پوشان امروز برای پایان این روند ناکامی مقابل نساجی مازندران قرار گرفتند و توانستند با نمایشی کاملا برتر که تنها دو بار دروازه آنها تهدید شد و از سوی دیگر موقعیت‌های خوبی هدر دادند، ۴ بار توسط کی‌روش استنلی، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده(۲ بار) به برتری برابر شاگردان فاضلی برسند تا ۱۰ امتیازی شده و موقتا به رده دوم جدول صعود کنند؛ نساجی هم که با استراحت در هفته قبل به استقبال بازی با سپاهان آمده بود، با این باخت ۷ امتیازی ماند.

سپاهان اصفهان
سید پیام نیازمند
گئورگی ولسیانی
محمد نژادمهدی
مرتضی منصوری
امید نورافکن
محمد کریمی
سروش رفیعی(۸۵- رضا میرزایی)
دانیال اسماعیلی‌فر(۶۶- محمد محبی)
محمدرضا حسینی(۶۶- رضا دهقان)
کی‌روش استنلی(۷۴- محمدرضا خلعتبری)
سجاد شهباززاده(۸۵- محمد پاپی)
سرمربی محرم نویدکیا

نساجی مازندران
تبلیغات
نیما میرزازاد
حامد شیری
مجتبی بیژن
سعید غلامعلی‌بیگی
آرمان قاسمی(۴۶- حسن نجفی)
روزبه شاه‌علی‌دوست(۵۹- میلاد کمندانی)
ایوب کلانتری
حسین زامهران
محمدمهدی نظری(۳۹- محمود قائدرحمتی)
کریم اسلامی
مهرداد بایرامی(۸۷- شاهین مجیدی)
سرمربی: وحید فاضلی

بهترین بازیکن
در روزی که خط حمله سپاهان فوق‌العاده ظاهر شد، سجاد شهباززاده روز درخشانی پشت سر گذاشت. او بارها به قلب دفاع نساجی زد و در توپ‌های هوایی هم برتری داشت و توانست یک بار با حرکت انفرادی تماشایی و یک بار با ضربه سر دروازه نساجی را باز کند و نقش مهمی در برد پُر گل طلایی پوشان داشته باشد.

اتفاق ویژه
عملکرد امروز شاگردان محرم نویدکیا در قامت یک تیم مدعی قهرمانی بود؛ آنها علاوه بر اینکه ۴ گل زیبا برابر نساجی به ثمر رساندند، بارها در آستانه باز کردن دروازه نساجی پیش رفتند که بی‌دقتی در زدن ضربات آخر اجازه نداد تعداد گل‌های آنها بیشتر از ۴ شود. بدون شک ادامه این روند از سوی طلایی پوشان اصفهان می‌تواند آنها را همچنان در بین تیم‌های بالانشین حفظ کرده و تبدیل به یکی از مدعیان اصلی کند.

حاشیه
* قبل از شروع مسابقه محرم نویدکیا و وحید فاضلی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.
* محرم نویدکیا در این دیدار دو تغییر نسبت به بازی قبلی ایجاد کرده و با بیرون گذاشتن جلال علی محمدی و محمد محبی، فرصت در اختیار استنلی کی روش و دانیال اسماعیلی فر قرار گرفته است.
*سروش رفیعی پس از پایان یک جلسه محرومیت، بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته است.

تقدیر باشگاه سپاهان از فاضلی و حمید فرزانه سرمربی و مربی باشگاه نساجی مازندران

محمدمهدی نظری، مهاجم نساجی در دقیقه ۳۹ به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت و جای خود را به محمود قائدرحمتی، هافبک هجومی تیمش داد تا این بازیکن برابر تیم سابقش فرصت خودنمایی داشته باشد.

در دقیقه ۵۲ توپ در شرایطی در محوطه جریمه سپاهان به نژادمهدی برخورد کرد که مهاجمان نساجی اعتقاد به خطای هند پنالتی نداشتند، اما داور بازی را ادامه داد.

در دقیقه ۶۲ پاس بلند بیگی از زمین خودی به پشت مدافعان سپاهان به بایرامی رسید، اما این مهاجم در برخورد با نژادمهدی سرنگون شد و اعتقاد به خطای پشت محوطه داشت ولی عرب‌براقی دستور به ادامه بازی داد.