پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19989
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳ فروردین, ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    در ایام نوروز و با محوریت شاخه جوانان گفتمان انقلاب رامسر:

    صدور بیانیه حمایتی از متولیان تامین امنیت فرهنگی و اخلاقی اعم از دادستانی ونیروی انتظامی

    با فرارسیدن ایام نوروز و حضور خیل عظیم مسافران و گردشگران بیانیه حمایتی از متولیان تامین امنیت فرهنگی و اخلاقی اعم از دادستانی ونیروی انتظامی با محوریت شاخه جوانان گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان رامسر صادر شد.

    به گزارش رامسرنوین، با فرارسیدن ایام نوروز و حضور خیل عظیم مسافران و گردشگران بیانیه حمایتی از متولیان تامین امنیت فرهنگی و اخلاقی اعم از دادستانی ونیروی انتظامی با محوریت شاخه جوانان گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان رامسر صادر شد.

    این بیانیه به امضای جمعی از مسئولان اعم از امام جمعه، فرماندار و دیگر اقشار مردم و فعالان فرهنگی و اجتماعی رسیده است.

    متن این بیانیه به شرح ذیل است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    «کُنْتُمْ خَیْرَ أُمَّهٍ أُخْرِجَتْ لِلنّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ تَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ تُؤْمِنُونَ بِاللّه»

    …شما بهترین امتی بودید که به سود انسانها آفریده شده اند ؛(چه اینکه) امر به معروف و نهی از منکر می کنید و به خدا ایمان دارید.
    «سوره آل عمران، آیه۱۱۰»

    بیانیه ی حمایتی تشکل ها، سازمان ها، سندیکا ها و اشخاص دغدغه مند با محوریت شاخه جوانان گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان رامسر خطاب به متولیان اصلی تامین امنیت فرهنگی و اخلاقی علی الخصوص داستان محترم و نیروی انتظامی شهرستان رامسر در ایام فراغت عید سعید نوروز جهت انجام به نحو احسن وظایف قانونی.

    شهرستان رامسر با توجه به پتانسیل های ذاتی نظیر آب و هوای مساعد، زمین های مساعد کشاورزی ، دریا و … که در درون خود دارد، از این امکان برخوردار است به عنوان قطب پیشتاز گردشگری کشور و یکی از مناطق مهم گردشگری منطقه شناخته شود.

    با وجود کاستی های تاریخی که در حوزه زیرساخت در شهرستان رامسر وجود داشته و دارد ، در ایام فراغت به خصوص عید سعید نوروز و تابستان، حجم انبوهی از هم میهنان عزیز به این شهر سفر می کنند و از مواهب طبیعی آن برخوردار می گردند.

    سابقه ی تاریخی مردم نجیب شهرستان رامسر نشان داده که مردمان این شهر در مهمان نوازی و تکریم مهمان زبان زد خاص و عام هستند و این موضوع مورد تایید همگان است.

    لذا این خواسته ی مردم شهرستان منطقی و ناچیز است که مهمانان گرامی قوانین موجود کشور را در این شهرستان رعایت کنند و صدمات اخلاقی ، روحی، مادی و فرهنگی به شهرستان و مردم عزیز آن وارد نکنند.

    الحمدالله مسئولین زیربط و پیگیری کننده ی اجرای قوانین در حوزه های یادشده یعنی دادستان محترم و نیروی انتظامی عزیز در سال های اخیر تلاش های شایسته ی تقدیری در راستای تامین امنیت و رعایت شئونات اسلامی در شهرستان انجام داده اند.

    از این رو ما جمعی از امضا کنندگان این بیانیه از قشر های متعدد و مختلف نظیر تشکل ها، رسانه ها، سازمان ها، مجموعه های مردمی و سایر اقشار و مردم حمایت کامل و همه جانبه ی خود را از دادستان محترم و نیروی انتظامی مقتدر در خصوص پیشگیری و اعمال قانون متخلفین و متعرضین به فرهنگ ، اخلاق، امنیت و اموال مردم را اعلام کرده و آنها را در به انجام رساندن دقیق این ماموریت مهم یاری می کنیم.

    قطعا برخورد با این افراد متخلف و متعرض به حقوق حقه مردم برای سایر مهمانان عزیز این شهرستان، هم لذت و بهره مندی حداکثری از تعطیلات عید سعید نوروز سال ۱۳۹۷ را به دنبال خواهد داشت.