پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19972
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۸ اسفند, ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۹
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رامسر خبر داد:

    اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۴ بقعه متبرکه شهرستان رامسر

    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رامسر از اجرای طرح آرامش بهاری به عنوان یکی از طرح های موفق سازمان اوقاف در ابتدای سال جدید در بقاع متبرکه سراسر کشور از جمله شهرستان رامسر خبر داد.

    به گزارش رامسرنوین، محمد ابراهیم حاجی پور با بیان اینکه زمان اجرای این طرح ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ می باشد گفت: شهرستان رامسر به جهت حضور گردشگران مذهبی و نقاط بکر گردشگری همه ساله پذیرای خیل عظیم دوستداران طبیعت است.

    وی افزود: این طرح امسال هم چون سالهای قبل در ۱۴ بقعه از بقاع متبرکه شهرستان به اجرا در می آید تا بهترین خدمات به گردشگران زائران و مجاوران آستان مقدس امامزادگان ارائه نماید.

    حاجی پور تصریح کرد: در این طرح از خیمه های معرفت استفاده می شود که شامل غرفه های کودک و نوجوان، مشاوره خانواده، پاسخگویی به احکام شرعی و ایستگاه همه واقف باشیم است.

    وی یادآور شد: در این طرح از روحانیون آموزش دیده اعزامی از قم استفاده می شود که دارای تخصص های لازم هستند و امسال از طرف اداره اوقاف و امور خیریه مسابقه عکس با موضوع گردشگران مذهبی برگزار می شود که علاقمندان می توانند عکسهای خود را در کانال آرامش بهاری شهرستان رامسر که آدرس آن متعاقبا اعلام می شود قرار دهند تا به برگزیدگان جوایز ارزنده ای اهدا شود.

    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح ایجاد فضای امن و سراسر آرامش برای زائرین بقاع متبرکه و اجرای برنامه تحویل سال نو در بقاع متبرکه می باشد .تلاش ما برآن است تا مردم در جوار این امامزادگان واجب التعظیم به آرامش برسند و از فضای معنوی آن بهرهمند گردند.

    وی تصریح کرد: یکی دیگر از بخش های این طرح آماده سازی مساجد بین راهی برای خدمات دهی به مسافرین و گردشگران مذهبی است.

    وی در پایان ضمن تقدیر از همه ادارات و نهادهای شهرستان رامسر گفت: انتظار می رود در سال ۹۷ با همیاری همه، فضایی امن و همراه با آرامش بهاری برای مهمانان نوروزی ایجاد کنیم.