سامانه ثنا اطاله دادرسی ها را کاهش داده است/ لزوم توجه ویژه نظارت بر بازار در ایام نوروز

چاپ

به گزارش رامسرنوین، احمد جعفر سعیدی دادستان شهرستان رامسر در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان رامسر ضمن تبریک پیشاپیش ایام نوروز اظهار کرد: از زحمات روئسای ادارات به واسطه خدماتشان در شهرستان قدردانی می کنم و در این راستا باید بدانیم که همه ما وظیفه داریم که به مردم خدمت کنیم.

وی افزود: خدمت به مردم نوعی عبادت است و ما جز برای عبادت خلق نشدیم و بایستی تمام تلاش خود را جهت خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.

دادستان رامسر در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز تاکید کرد: با توجه به تعطیلی ادارات از مسئولان انتطار داریم در راستای امنیت نهادها و ادارات خود توجه ویژه را داشته باشند و با تجهیز ایمنی ادارات خودشان اجازه دستبرد و خطری را ندهند.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز یکی از مباحث مهم و قابل بررسی موضوع بازار است که می طلبد مسئولان مربوطه در راستای نظارت و بازرسی از بازار همت ویژه ای را به کار ببرند.

وی یادآور شد: با توجه به حضور حجم عظیم گردشگر در شهرستان تمام تلاشمان را می کنیم تا با همکاری ادارات و نهادهای مربوطه معضلات اجتماعی و عمومی را کاهش دهیم و همه بتوانند نوروزی خوب را پشت سر بگذراند.

سعیدی با بیان اینکه مدتی است سامانه ثبت ثنا در دادگستری رامسر انجام می شود اظهار کرد: قانون گذاران پیش بینی کرده اند که مراجعان باید برای کار قضایی خود مشخصات خود را ثبت نام کنند تا برای پیگیری امور قضایی خود به صورت الکترونیکی از کم و کیف پرونده خود با خبر باشند.

وی در همین زمینه اضافه کرد: در سامانه ثنا احضاریه ها و اخطاریه ها به صورت پیامکی و نرم افزاری برای مخاطبان ارسال می شود و اجرای این امور باعث شده است بیش از ۸۵ درصد ابلاغ هایی که از سامانه ثنا ارسال می شود روند پیگیری پرونده ها را سریعتر کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه سامانه ثنا اطاله دادرسی را کاهش داده است تاکید کرد: خدمت به مردم باید سرلوحه کار همه ما مسئولان باشد زیرا مردم با خدمات ما احساس اعتماد و شادمانی می کنند.