پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19951
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۵ اسفند, ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر:

    آگاهی بخشی به مردم خواست اولیه ما از رسانه ها/ لزوم ساماندهی موج های رسانه ای رامسر

    امام جمعه رامسر گفت: خواسته اولیه ما از رسانه ها آگاهی بخشی به جامعه است و رسانه هایی که بدور از حواشی و باندبازی و سیاسی کاری به تحلیل موضوعات می پردازند در خط انبیا حرکت می کنند.

    به گزارش رامسرنوین، حجت الاسلام سیدجعفر رضایی امام جمعه رامسر در آیین افتتاح دفتر سایت خبری رامسر نوین با بیان اینکه ایجاد پایگاه های فرهنگی و خبری در کنار مجموعه فروشگاهی و اقتصادی از اقدامات موثر است گفت: این اقدام نشان می دهد که سپاه و بسیج هیچگاه از بخش های فرهنگی غافل نیست

    وی افزود: خواستگاه اولیه ما از رسانه ها آگاهی بخشی به جامعه است.رضایی گفت: رسانه هایی که بدور از حواشی و باندبازی و سیاسی کاری به تحلیل موضوعات میپردازند در خط انبیا حرکت می کنند.

    وی با بیان اینکه مجموعه های خبری پول ساز نیستند گفت: همه باید در رفع مشکلات رسانه ها گام برداریم.

    امام جمعه رامسر موج رسانه ای این شهرستان را بسیار عالی دانست و بر ساماندهی این موج ها تاکید کرد.وی افزود: رامسر خبرنگاران حرفه ای و فعالی دارد که همیشه مورد حمایت دفتر امام جمعه بوده اند اما این دلیلی نمی شود که همه قلم ها را تایید کنیم.

    رضایی با بیان اینکه گاهی برخی رسانه ها صدای مسئولان را در می آورد، از مسئولان خواست حتی اگر اشتباهی در رسانه ها سر می زند با سعه صدر برخورد کنند.

    امام جمعه رامسر با قدردانی از پوریا جنت صادقی مدیرمسئول رامسر نوین و همکارانش بابت راه اندازی این سایت خبری اظهار داشت: بنده نیز تلاش کردم نخودی در آش رامسرنوین بریزم و با پرداخت اجاره یکساله دفتر سهمی در این کار فرهنگی داشته باشم.

    وی در پایان از رسانه ها خواست تصاویر ستاد نماز جمعه را از کانال روابط عمومی این ستاد و خبرهای مربوط به امام جمعه را از پایگاه خبری رامسر نوین دریافت کنند و خودشان از انتشار عکس و خبر ستاد نمازجمعه خودداری کنند.