پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19928
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۴ اسفند, ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    مدیرمسئول سایت رامسرنوین در آیین افتتاح دفتر این سایت:

    مطالبه گری از مسئولین در رامسر نوین ارجحیت دارد/ گفتمان انقلاب اسلامی خط فکری رامسر نوین است

    مدیر مسئول سایت رامسرنوین گفت: مطالبه گری از مسئولین و انعکاس مشکلات مردم برای این رسانه در ارجحیت قرار دارد و در پی آن خدمات ارائه شده نیز منعکس می شود.

    به گزارش رامسرنوین، صبح امروز مراسم افتتاح دفتر سایت خبری رامسرنوین با حضور مسئولان و فعالان رسانه ای شهرستان رامسر در مجتمع تجاری گل نرگس برگزار شد.

    پوریا جنت صادقی در این مراسم با بیان اینکه این پایگاه خبری از سال ۹۱ با نام نیمه پر فعالیت داشت گفت: پس از درخواست اخذمجوز رسمی و با توجه به بومی سازی رسانه ها پروانه انتشار این سایت با نام رامسرنوین و به عنوان اولین سایت خبری از ماه های پیش به ادامه فعالیت رسمی پرداخت.

    وی افزود : خط فکری این سایت خبری در راستای گفتمان انقلاب اسلامی که دربرگیرنده همه افکار وابسته به نظام مقدس جمهوری است، می باشد و به هیچ جناح خاص سیاسی نیز وابسته نیست.

    مدیرمسئول رامسر نوین با بیان اینکه خیرین و اعضای گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان برای راه اندازی این دفتر رایزنی و حمایت کردند اظهار داشت: مطالبه گری از مسئولین و انعکاس مشکلات مردم برای این رسانه در ارجعیت قرار دارد و در پی آن خدمات ارائه شده نیز منعکس خواهد شد.

    وی از کادرسازی رسانه ای در این پایگاه خبری خبر داد و گفت: آقایان شاهنظری و افتخاری در بحث تحلیل، کمالی در بحث خبر شهرستان، بابادیلمی در بخش چندرسانه ای و خانم شعبانیان در بخش شبکه های اجتماعی درحال حاضر فعالیت دارند.

    صادقی وضعیت مادی رسانه ها و عدم درآمدسازی رسانه درکل کشور را مشکلی بزرگ برای رسانه ها دانست.

    وی با قدردانی از خیرین رسانه ای جهت راه اندازی این رسانه، گفت: شورای مرکزی گفتمان انقلاب اسلامی ، شاخه جوانان گفتمان انقلاب اسلامی ، آقایان حجتی نیا، محمدی و حجت الاسلام گرگانی، نوروزشمسی و باباخانی از گفتمان انقلاب اسلامی، امام جمعه رامسر، محمدرضا بهرامی سردبیر هفته نامه موج شمال، سرهنگ جعفری و سرهنگ محمدی از سپاه در راه اندازی دفتر رامسرنوین حمایت های خوبی داشتند.

    وی از سپاه و بسیج رامسر که نگاه ویژه ای به بخش رسانه ای و دفتر امام جمعه که اجاره یکساله دفتر این رسانه را بر عهده گرفت، قدردانی کرد.