پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19924
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۱ اسفند, ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر:

    اقتصاد اصلی شهرستان رامسر با حضور گردشگران جریان دارد

    امام جمعه رامسر گفت: اقتصاد اصلی شهرستان رامسر با حضور گردشگران جریان دارد و نباید بگذاریم این سرمایه و پتانسیل به واسطه خطای افراد سودجو از بین برود و یا در آن خلل به وجود بیاید.

    به گزارش رامسرنوین، حجت الاسلام سید جعفر رضایی در نماز جمعه این هفته شهرستان رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: ۱۱ اسفند ۹۶ مصادف با ۱۳ جمادی الثانی ۱۴۳۹ سالروز وفات حضرت ام البنین مادر چهار شهید دشت کربلا و علمدار لشکر اباعبدلله الحسین حضرت ابوالفضل عباس است که با تربیت این فرزندان الگویی تمام عیار برای مادران ما است.

    وی افزود: روز وفات حضرت ام البنین را روز تکریم همسران و مادران شهدا می نامند که همه ما وظیفه داریم به واسطه صبر و شکیبایی این اسوه های بردباری سر تعظیم و تکریم فرود بیاوریم.

    امام جمعه رامسر در ادامه با بیان اینکه هفته نیکوکاری را در پیش رو داریم اظهار کرد: همه باید دست در دست هم دهیم تا بتوانیم در آستانه سال نو به همه نیازمندان کمک کنیم و بتوانیم در این امر خیر شریک باشیم.

    وی با اشاره به صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی تصریح کرد: در صرفه جویی حامل های انرژی اولویت با ادارات و نهادهای دولتی و حکومتی است و بعد از آن مردم و شهروندان نیز می بایست در مصرف حامل های انرژی صرفه جوبی داشته باشند که اثرات این امر هم به آیندگان ما می رسد و هم اینکه موجب عزت و اقتدار کشور ما می شود.

    وی تاکید کرد: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و خانه تکانی های مرسوم توصیه می کنیم که خانواده ها از کالای ایرانی استفاده کنند چرا که باید خرید کالای ایرانی یه یکفرهنگ برای ما تبدیل شود.

    حجت الاسلام رضایی در همین زمینه افزود: فرهنگ خرید کالای ایرانی به یک جهاد نیاز دارد و در این بین به واسطه خرید کالای ایرانی کیفیت آن نیز روز به روز بهتر می شود.

    وی با بیان اینکه در آستانه ایام نوروز و ورود گردشگران به شهر رامسر هستیم اظهار کرد: همه مت باید به عنوان میزبانان ایام نوروز با محبت و متانت با مهمانان نوروز رفتار کنیم تا مسافران و گردشگران با خاطره خوشی از شهر ما به خانه و شهر خود بدرقه شوند.

    وی در ادامه یادآور شد: متاسفانه برخی افراد ناآگاه در بازار بین بومی و مسافران در تعیین قیمت و فروش کالاهای مورد نیاز فرق می گذارند و این باعث می شود که یک گردشکر همه مردم یک شهر را مورد قضاوت خود قرار دهد و به واسطه این رفتار نادرست انتظار داریم بازاریان و کسبه به افراد خاطی و متخلف تذکرات لازم را داشته باشند.

    امام جمعه رامسر افزود: اقتصاد اصلی شهرستان رامسر با حضور گردشگران جریان دارد و نباید بگذاریم این سرمایه و پتانسیل به واسطه خطای افراد سودجو از بین برود و یا در آن خلل به وجود بیاید.

    وی در پایان به مسافرات های معنوی در آستانه ایام نوروز همچون اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: اردوهای راهیان نور که توسط سپاه شهرستان ها و در شهر ما توسط سپاه ناحیه رامسر انجام می شود بار فرهنگی بسیاری را برای قشر جوان دارد و می طلبد همه دستگاه ها و نهادهای مربوطه در راستای بهتر برگزاری این اردوها کمک ها و مساعدت های محوله خود را داشته باشند.