مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در رامسر برگزار شد+تصاویر

چاپ

به گزارش رامسر نوین، سرهنگ محمد محمدی قاسم آبادی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان سپاه با عرض خیر مقدم به مهمانان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سپاه مولود انقلاب اسلامی نورچشم و عضو اصلی انقلاب بوده و از بدو انقلاب رشد کرده و به کمال رسیده است.

وی افزود: امروزه دشمن نقاط حساس را در نظر گرفته و در فکر ضربه زدن به ارکان نظام است و هدف آن بازداشتن نهاد بسیج و سپاه در تمام عرصه ها و فعالیتهای گوناگون است.

محمدی گفت: سپاه و بسیج دو هدیه ارزشمند امام خمینی رحمه الله علیه است که کشور را در سخت ترین توطئه ها یاری کرده و اگر پیشکسوتان دوران جنگ نبودند بی شک با مشکلات بسیار دست و پنجه نرم میکردیم.

فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه دشمنان همواره دنبال تغییر رفتار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند اما با عنایت خداوند و به برکت وجود رهبر معظم انقلاب در مسیر و مقصد اصلی اسلام که دفاع از ارزشهاست قرار گرفته است گفت: ۷۰ درصد جمعیت کشوز زیر ۴۰ سال هستند که شاهد دوران جنگ نبودند و این اهداف و دستاوردهای نظام باید به افرادی که دوران جنگ را لمس نکردند انتقال یابد تا شبهاتی که در فضای مجازی و حقیقی وجود دارد در امان بمانند.

وی افزود: اگر در مسائل رفاه زندگی غرق بشویم و جهت گیری انقلابی را به غفلت بسپاریم به ابهت انقلاب ضربه زده ایم و آفتها همه ما را تهدید میکند.

حجت الاسلام تسخیری در این مراسم با بیان اینکه دشمن تلاش میکند نهادهای انقلابی را تحت فشار قرار دهد گفت: امام خمینی با پیروزی انقلاب اسلامی پایلوتی ایجاد و شرایطی فراهم کرد که امروز جغرافیای مکتب امام تغییر کرد که برگرفته از اسلام ناب محمدی است.

وی با اشاره به اینکه امام مسیر انقلاب را تعیین کرد و جمهوری اسلامی را بنا نهاد گفت: یکی از اشتباهات بزرگ غرب از همان روزهای اول انقلاب مبارزه و دشمنی با مردم بود و ۸ سال هر چه کرد نتوانست پاسخی دریافت کند‌.

وی افزود: انقلاب اسلامی امروزه در جهان با عالم گفتگو میکند و تمام تلاش دشمن برداشتن نام انقلابی گری از مردم است که هوشیاری مردم سبب شکست آنها میشود.

حجت الاسلام تسخیری تصریح کرد: در راه پیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ در رفراندوم ملی مردم گفتند از نظام و مسئولین نظام شکایت داریم ولی اصل نظام را قبول داریم و به عشق رهبر آمده ایم

در ادامه این مراسم از ایثارگران و جهادگران مدافع حرم با اهدای جوایز از طرف سپاه رامسر تجلیل شد.