دومین دوره انتخابات شورای مرکزی شاخه جوانان گفتمان انقلاب اسلامی رامسر برگزار شد

چاپ

به گزارش رامسرنوین، در این نشست انتخاباتی که با حضور همه اعضای شورای مرکزی شاخه جوانان گفتمان انقلاب اسلامی رامسر تشکیل شد پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و بیان روند برگزاری انتخابات توسط رییس جلسه، از حاضرین جهت نامزدی برای انتخاب مسئول و دبیر اجرایی شورای مرکزی شاخه جوانان دعوت به عمل آمد.

سپس با برگزاری انتخابات و شمارش آرا، آقای محمد شاهنظری با کسب حداکثر آرا به عنوان مسئول شاخه جوانان گفتمان انقلاب اسلامی رامسر انتخاب شد.

در ادامه، برای انتخاب دبیر اجرایی این تشکل مجدداً رای گیری به عمل آمد که آقای سینا میرصادقی با کسب اکثریت آرا به عنوان دبیر اجرایی شاخه جوانان انتخاب شد.

گفتنی است بر اساس اساسنا مه اولیه این تشکل، می بایست مسئول منتخب به جهت پیشبرد هر چه بهتر امور برای خود قائم مقام انتصاب کند که بدین منظور آقای محسن آقایی زاده از سوی مسئول شاخه جوانان به عنوان قائم مقام این تشکل معرفی شد.

پیش از این پوریا جنت صادقی مسئولیت این تشکل را برعهده داشته است.

شاخه جوانان گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان رامسر که مدت بیش از یک سال از راه اندازی و تاسیس آن می گذرد به عنوان یک تشکل چند وجهی در همه زمینه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی توانسته با استفاده از ظرفیت و استعداد جوانان متعهد و متخصص شهرستان فعالیت های چشم گیر و اثرگذاری را داشته باشد.