جواد اصلانی معاون فرماندار رامسر شد

چاپ

به گزارش رامسرنوین، جواد اصلانی معاون فرماندار رامسر متولد ۱۳۴۸ اهل شیرود، دارای لیسانس ارتباطات دانشگاه علامه و کارشناس ارشد روانشناسی دانشگاه آزاد تنکابن است.

وی دارای سوابقی همچون رئیس اداره سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه تنکابن، کارشناس سیاسی فرمانداری، کارشناس و مسول پیگیری دفتر استانداران اسبق گیلان و مسول روابط عمومی شهرداری رشت بوده است.

وی در گفتگویی کوتاه با بیان اینکه روز دوشنبه در شورای اداری معارفه خواهم شد و در این مراسم مطالبی دارم که رسما اعلام می کنم.

وی افزود : رامسر فضای بسیار عالی برای کار کردن دارد که باید بر لزوم دوستی و صمیمیت برای توسعه شهرستان تاکید شود.

اصلانی گفت : آنهایی که در رامسر هستند چون از درون به اقدامات نگاه میکنند ممکن است گاهی برخی مسائل را نبینند اما کسانی که از بیرون به رامسر نگاه میکنند میتوانند اقدامات انجام شده و کاستی ها را بهتر ببینند.

معاون فرماندار رامسر با اشاره به اینکه رامسر دارای ظرفیت رسانه ای بسیار خوبی است گفت: به دلیل تحصیل و سابقه کار در حوزه های روابط عمومی و سیاسی با حوزه رسانه آشنایی دارم و قطعا از ظرفیت رسانه های رامسر برای توسعه کمک خواهم گرفت.

وی با قدردانی از محمد آزاد فرماندار رامسر به جهت انتخابش به عنوان معاون گفت : با همکاری و مشورت ایشان در برگزاری کارگروه ها و کمیسیون ها بسیار جدی هستم و اجرای مصوبات را پیگیر خواهم بود.

اصلانی افزود : ما ممکن است آنقدر غرق در کار شویم که برخی مسائل را نبینیم به همین جهت مردم و بخصوص رسانه ها با نقد و بیان مشکلات ، اشکالات کاری مان را عنوان کنند.

وی در پایان افزود : مدیر باید نقدپذیر باشد و از نقدها برای رفع مشکلات مردم بهره ببرد.

گزارش: حسین قاسمی