پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19758
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۵ بهمن, ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    اظهار نظر «رادان» درباره «بارکد» و «چهارراه استانبول»

    نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «چهار راه استانبول» با حضور عوامل این فیلم و اصحاب رسانه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

    به گزارش  رامسرنوین به نقل از بلاغ، کیایی در نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «چهار راه استانبول» گفت: واقعیت این است که انتخاب‌هایم بر اساس گیشه نیست. افتخار می‌کنم با بچه‌هایی کار می‌کنم قابل احترام هستند و سوپر استار‌هایی که برای گروه و خودشان شانیت قائل هستند.
    نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «چهار راه استانبول» با حضور عوامل این فیلم و اصحاب رسانه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

    کیایی: هزینه «چهارراه استانبول» ۳ میلیارد شد

    در ابتدای این مراسم مصطفی کیایی گفت: فیلم من در مورد پلاسکو نبود مانند بسیاری از فیلم‌ها در دنیا ساخته می‌شود بلکه در مورد درامی بود که خودم طراحی کرده بودم که به اندازه لازم به قضیه پلاسکو ورود کردیم. اشتباه آنجا است که تماشاگر فکر کند فیلمی در مورد ساختمان پلاسکو ببیند.

    وی افزود: مردم حافظه بصری زیادی از این ساختمان دارند برای همین کار ما سخت بود به همین دلیل نوع دکوپاژ ما تحت تاثیر بود. البته لانگ شات‌هایی هم از اوار برداری داشتیم. مطمعنم که اگر من در این مورد فیلم نمی‌ساختم تا سال‌های سال کسی در این مورد فیلم نمی‌ساخت. من ۳ میلیارد تومان هزینه کردم. دوست هم نداشتم به سراغ ارگان‌ها و نهاد‌هایی بروم که سفارشاتی را هم با خود به همراه دارند.

    کیایی اظهار کرد: واقعیت این است که انتخاب‌هایم بر اساس گیشه نیست. افتخار می‌کنم با بچه‌هایی کار می‌کنم قابل احترام هستند و سوپر استار‌هایی که برای گروه و خودشان شانیت قائل هستند. ولی معیار‌هایی برای انتخابهایم دارم که بر آن اساس پیش میروم.

    کارگردان فیلم سینمایی «بارکد» عنوان کرد: من هم مانند بسیاری در همان مقطع بسیار جوگیر شدم و فکر می‌کردم که باید کاری کنم و برای همین خواستم در این فیلم نامه پلاسکو نقش داشته باشد گرچه موضوع مهم و حساسی بود. پلاسکو تمام اقتصاد این مملکت بود که ریخت. متاسفانه ما تا تسبیح و مهر‌مان هم چینی است. به نظرم این دغدغه‌ها با بهانه ساختمان پلاسکو می‌توانست مطرح شود.

    الوند: با کار‌ها دلی برخورد می‌کنم

    ماهور الوند گفت: اگر تصور می‌شود که من موفق بودم در این فیلم تلاش کارگردان و گروه بوده است البته من با کار همیشه دلی برخورد می‌کنم و این کار را دوست داشتم.

    پاکدل: کار سختی روی دوشم بود

    مهدی پاکدل گفت: هر بازیگری در طی کارش تعدادی از فیلم‌ها و نقش هایش برایش قابل احترام است و قطعا نقش آتشنشان در این فیلم این گونه است. کار و مسئولیت بسیار سختی بر دوش من بود.

    مصطفی کیایی گفت: هر زمان که از موسیقی استفاده کردم بهانه‌ای وجود داشت بر سر این فیلم هم این کلنجار را داشتم. بیت شعری که علیرضا قربانی می‌خواند و تصاویری که از مهدی پاکدل در فیلم می‌بینیم بسیار سنخیت دارد و حرف‌هایی در ان وجود دارد که شاید نمی‌توانستیم آن را به تصویر بکشیم.

    اظهار نظر «رادان» در باره «بارکد» و «چهارراه استانبول»

    بهرام رادان نیز در این نشست گفت: من بار اول است که فیلم را دیدم و منتقد جدی برای کارهایم هستم. نمی‌توانم به خوبی در موردش در حال حاضر صحبت کنم. خوشحالم که زوج بازیگری این فیلم در «بارکد» هم برای شما به یادماندنی شده است. شاید برای این فیلم هم همین اتفاق طی یک سال آینده بیفتد. ما مانند خانواده هستیم به نظرم این خانواده در ژانر‌های دیگری هم می‌توانند کار کنند و شاید در فیلم بعدی یک نفر از ما نباشند.

    آزادی: گزیده کار بودنم انتخاب خودم است

    رعنا آزادی ور گفت: گزیده کار بودنم انتخاب خودم است، پیش از امسال سالی یک بار کار می‌کردم. البته شاید کار درستی هم نمی‌کنم، چرا که در سینما متوجه این سخت گیری شما نمی‌شوند، برای همین سعی می‌کنم دیگر به این سکل نباشد و ببشتر کار کنم.