امروز تیغ برنده ما مقابل توطئه دشمن در جنگ اقتصادی توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی است

چاپ

به گزارش رامسرنوین، سرهنگ محمد محمدی قاسم آبادی فرمانده جدید سپاه رامسر در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: امیدوارم بتوانم این مسئولیت را در راستای منویات امام خامنه ای و بسیج برای حفظ آمادگی ها در زمینه ها مختلف به نحو احسن به پیش ببرم.

وی افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی مصمم تر شده و به تعبیر رهبر انقلاب دشمن در جنگ اقتصادی تلاش می کند تا انقلاب اسلامی و مردم را دچار تضعیف کند.

فرمانده جدید سپاه رامسر بیان کرد: قضایای اغتشاشات اخیر برای نظام مانوری حقیقی بود و در این بین بایستی مسئولین به مشکلات معیشتی مردم بیشتر توجه کنند تا دشمنان از این ضعف ها سو استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی امروز پشت هم هستند تصریح کرد: بسیج یک نهاد مردمی است که با دوستان انقلاب دوست و با دشمنان انقلاب اسلامی دشمن است.

سرهنگ محمدی در پایان یادآور شد: امروز تیغ برنده در مقابل توطئه دشمن در جنگ اقتصادی اقتصاد مقاومتی است و انتظار داریم که مسئولین ادارات و نهادها در این مسیر همت کنند تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.