پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 28 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19503
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۹ دی, ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    امام جمعه رامسر گفت:

    اظهارات رئیس جمهور در مورد انتقاد به معصومین بی پایه و اساس است

    امام جمعه رامسر گفت: اظهارات رئیس جمهور در مورد انتقاد به معصومین بی پایه و اساس است،طرح چنین مباحثی با هدف انحراف افکار عمومی انجام می شود.

    به گزارش رامسرنوین، حجت الاسلام و المسلمین رضایی امام جمعه رامسر در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد شهدا با اشاره به روز غزه گفت: ما روز غزه داریم زیرا فلسطین مظلوم از ذهن مردم ما پاک نمی شود و همه بدانند اسرائیل روزی محو خواهد شد و این وعده ای است که قرآن به ما داده است.

    وی افزود: ملت غیور ما همواره در راه مبارزه با اسرائیل در کنار جبهه مقاومت و خصوصا مردم فلسطین خواهند ماند.

    امام جمعه رامسر در ادامه با اشاره به اینکه برخی مسئولین اظهار نظرهایی می کنند که باعث جریحه دار شدن افکار عمومی می شود، افزود: مسئولین باید مراقب کلامشان باشند تا باعث سواستفاده معاندین نشوند.

    خطیب جمعه رامسر با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور ادامه داد: رئیس جمهور در جمعی انتقاد به معصومین را جایز دانست که باعث جریحه دار شدن احساسات مدتین شد که علما نیز موضع گیری کردند.

    وی تصریح کرد: رئیس جمهور می گوید که زمان پیغمبر نیز انتقاد می کردند ولی باید گفت این دلیل نمی شود که ما بگوییم انتقاد به معصوم جایز است.

    وی تاکید کرد: روزی کسی که به رییس جمهور انتقاد میکرد، ایشان وی را بی شناسنامه خطاب می کرد پس چگونه است که امروز در این شرایط حساس این حرف را می زنند.

    حجت الاسلام رضایی بیان کرد: این حرف هیچ اساسی ندارد و در هیج جایی انتقاد از معصوم جایز نیست زیرا معصوم اتصال به خدا دارد.

    وی عنوان کرد: با طرح چنین مباحثی، می خواهند افکار را منحرف کنند زیرا با توصیف رییس جمهور که بتوان تمام مبانی را زیر سوال برد، دیگر چیزی در هیچ دادگاهی مصونیت ندارد.

    امام جمعه رامسر در این زمینه افزود: روزی در این مملکت گفتند که به خدا هم می شود انتقاد کرد که شاید طرف منافق بوده است ولی آیا این دلیل می شود که یک مومن هم می تواند انتقاد کند؟

     وی با بیان اینکه معصومین ما قابل پرسش گری هستند ولی هرگز قابل انتقاد نیستند تصریح کرد: صیانت از معصومین جزو ضروریات اعتقاد ما است.

    وی گفت: عده ای منتظرند از رییس جمهور حرفی بشنود تا به رهبری و نظام و اعتقادات بتازند.

    نماینده ولی فقیه در شهرستان رامسر ادامه داد: شاید به ما بگویند که به دولت حمله کردیم ولی ما در مقابل حمله به اعتقادات خواهیم ایستاد زیرا در جنگ سخت جان انسان ها را می گیرند ولی هدف جنگ نرم باور های مردم مورد هجمه است.

    این مقام مسئول بیان کرد: به رییس جمهور توصیه می کنیم به جای دامن زدن به این مباحث به فرامین رهبری گوش دهد زبرا دولت باید پاسخ گو باشد که در این سال تولید و اشتغال چه دستاوردی داشته است.

    امام جمعه رامسر در پایان گفت: دشمن در حال توطئه چینی در صدد ضربه به کشور است که همه باید بیدار باشند.