پاسخ «سالام» به پیشنهاد تراکتورسازان

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، گزینه اول تراکتورسازی، مصطفی دنیزلی است که مسئولان این باشگاه چند بار به صورت فشرده در این چند روز با او مذاکره کرده‌اند، ولی هنوز توافقی صورت نگرفته است. از استانبول خبر می‌رسد که مهم‌ترین چالش تراکتورسازی و دنیزلی در مورد مسائل مالی است و آنها هنوز موفق به راضی کردن این مربی نامدار نشده‌اند. این در حالی است که مسئولان تراکتورسازی قصد دارند با سرمربی جدیدشان قرارداد یک سال و نیمه امضا کنند.

تراکتورسازی غیر از دنیزلی دو گزینه دیگر را هم مدنظر قرار داده است. اگر آنها با دنیزلی به توافق نرسند، گزینه‌ای که برای‌شان در اولویت قرار دارد اَرتورول سالام، مربی ۴۸ ساله ترکیه‌ای است. البته چالش بزرگ تراکتورسازی این است که سالام به مسئولان این باشگاه گفته که آخر فصل می‌تواند هدایت تراکتورسازی را برای فصل آینده بر عهده بگیرد و این در حالی است که تراکتوری‌ها در حال حاضر نیاز به سرمربی جدید دارند. مسئولان این باشگاه در صورت عدم توافق با دنیزلی تلاش خواهند کرد تا نظر سالام را تغییر بدهند.

آخرین گزینه تراکتورسازی هم آرسون یانال است که مسئولان این باشگاه در صورت عدم توافق با دنیزلی و سالام با یانال مذاکره خواهند کرد.