نصیری: خادم تنهاست

چاپ

 به گزارش  رامسرنوین به نقل از بلاغ، میثم نصیری عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: چند روزی است که دومین مرحله از اردوهای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات آسیایی، جام جهانی و مسابقات انتخابی تیم ملی مرحله نهایی آغاز شده است و من هم به این اردوها دعوت شده‌ام و تمریناتم را زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهیم.

وی در خصوص حال روز این روزهای کشتی کشورمان اظهار داشت: شرایط کشتی خوب است اما از لحاظ محیطی اصلاً شرایط کشتی خوب نیست. بحث تعلیق همچنان در میان است امیدوارم وزارت ورزش و عزیزانی که دست‌اندرکار هستند فکر اساسی به حال کشتی بکنند. چون آقای خادم هم تنها هستند و امیدوارم تدابیر لازم را برای این مشکل بیندیشند.

نصیری در ادامه افزود: متأسفانه مسابقات جهانی و مسابقات المپیک است مسئولان به اردوهای ما می‌آیند و قول‌هایی را می‌دهند ولی متأسفانه بعد از چند روز همه چیز فراموش می‌شود که امیدوارم از این به بعد اینگونه نباشد فرنگی‌کاران هم از این قضیه ناراحت هستند. در آزاد هم همین مسائل وجود دارد ولی باز هم می‌گویم امیدوارم مسئولین عزیز توجه خاصی به کشتی داشته باشند.

آزادکار کشورمان در خصوص کشتی‌گیران جوانی که وارد اردوهای تیم ملی شده‌اند، اذعان داشت:‌ چند سالی است که آقای خادم و کادر فنی توجه ویژه‌ای به جوانان دارند و اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که سن ملی‌پوشان کشتی خیلی پایین آمده است. اکثر ملی‌پوشانی که در مسابقات جهانی پاریس کشتی گرفتند به جز من و یکی دو نفر دیگر که سن‌مان بالاتر رفته است بقیه بچه‌ها جوان‌و آینده‌دار هستند. امیدوارم این روند همچنان ادامه یابد و کشتی ایران در مسابقات جهانی و آسیایی به جایگاه خودش بازگردد.

وی در خصوص بازی‌های آسیایی اندونزی تصریح کرد: بازی‌های آسیایی اندونزی نزدیک است و کشتی قطعاً یکی از پرامیدترین رشته‌ها در این بازی‌ها است. شما هم مطمئن باشید کشتی مثل همیشه با تمام وجود در این مسابقات افتخارآفرینی خواهد کرد به قول معروف در بحث مدال‌آوری کشتی‌گیران رنکینگ کاروان ایران را بالا خواهند برد. فقط باید مسئولین عزیز هم توجه خاصی به کشتی داشته باشند و حمایت‌های لازم را از کشتی‌گیران و کادر فنی انجام دهند.