علی کریمی: زیاد راضی نیستم

چاپ

به گزارش  رامسرنوین به نقل از بلاغ، سرمربی تیم فوتبال سپیدورد می‌گوید تیمش شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارد.

علی کریمی پس از تساوی مقابل پیکان اظهار کرد: گرفتن یک امتیاز در خارج از خانه می‌توانست به سپیدرود کمک کند. شرایط ما در جدول خوب نیست اما در دیدار با سپاهان به فکر سه امتیاز هستیم.
او ادامه داد: بازی با سپاهان شرایط خاص خود را دارد. نمی‌دانم چرا بازی ما با این تیم یک روز جلو افتاد اما برنامه‌های ما به کلی تغییر کرد.

کریمی درباره جذب بازیکن گفت: ما تا الان تنها محمد غلامی را اضافه کرده ایم اما به فکر این هستیم که بازیکنانی را به خدمت بگیریم تا در پست‌هایی که ضعف داریم به ما کمک کنند.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت همچنین در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل پیکان گفت: درگذشت پیشکست داوری مرحوم حکمت شعار را تسلیت می‌گویم. او از افتخارات داوری ایران بود. از خداوند طلب صبر می‌کنم برای خانواده ایشان. این خیلی خوب بود که امتیاز خارج از خانه گرفتیم و دست پر می‌گردیم. طبیعتا از بازی زیاد راضی نیستم. باید تلاش کنیم که بازی به بازی بهتر شویم. امیدوارم با شرایط بهتری در بازی‌های آینده به زمین برویم و نتیجه بگیریم.

او در ادامه گفت: برای خارج شدن از انتهای جدول شرایط سختی داریم. امیدوارم در انتها به آن چیزی که منتظرش هستیم برسیم.

کریمی درباره جذب بازیکن جدید برای سپیدرود گفت: دنبال بازیکن هستیم اما در این شرایط که همه تیم ها بازیکن های خوبشان را نگه میدارند. امیدوارم بازیکن های خوبی بتوانیم جذب کنیم.