خوشحالی شفر بعد از جلسه ۶ ساعته با مدیران استقلال

چاپ

 به گزارش رامسرنوین به نقل از  بلاغ، وینفرد شفر پس از جلسه با مدیران باشگاه استقلال از شرایط موجود ابراز رضایت کرد.

به گزارش سایت باشگاه استقلال، جلسه مدیران و اعضای کادر فنی استقلال، عصر امروز برگزار شد. در این جلسه سید رضا افتخاری مدیرعامل، سید پندار توفیقی معاون ورزشی، وینفرد شفر، ساشا شفر و جیری ساناک حضور داشتند.

در این جلسه ۶ ساعته، طرفین در خصوص مسایل مختلف باشگاه، برنامه های آینده، جذب بازیکنان جدید، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اضافه شدن دستیار جدید و … گفت و گو کردند.

وینفرد شفر در این باره گفت: جلسه بسیار طولانی اما خیلی خوب و پر باری برگزار کردیم. با مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه در خصوص همه چیز صحبت کردیم. در این جلسه ساشا شفر پسر و آنالیزور استقلال و جیری ساناک دستیارم هم حضور داشتند.

وی ادامه داد: درباره برنامه های تیم و آماده سازی برای بالا بردن کیفیت تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر به طور کامل صحبت کردیم. درباره جذب بازیکن خارجی هم مذاکرات مفصلی انجام دادیم و نام چند بازیکن را به باشگاه دادم که از امروز کار مذاکره با آنها آغاز شد و امیدوارم هرچه زودتر این بازیکنان برای مذاکرات نهایی به تهران بیایند.

شفر عنوان کرد: خیلی خوشحالم که درباره همه چیز و به صورت جزئی با مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه صحبت کردم و چیزی که می توانم بگویم این است که همه اعضای باشگاه و تیم با همه پتانسیل خود درحال تلاش برای موفقیت استقلال هستند و امیدوارم که در کنار هم بتوانیم روزهای بهتری برای استقلال و هوادارانش رقم بزنیم.