پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19241
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۸ دی, ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    مخالفت مجلس با قطع یارانه‌‌ها

    ظ

    به گزارش  رامسرنوین به نقل از بلاغ، رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: نگاه مجلس برای تصویب بودجه پذیرفتن تمام خواسته‌های دولت نیست و با برخی موارد مانند افزایش قیمت حامل‌های انرژی و قطع یارانه‌ها مخالف است.

    محمدحسین قربانی عصر امروز در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان با سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه‌ قدس گیلان اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی همواره منشاء برکت بوده و سبب می‌شود تا نقطه نظرات دو طرف به یگدیگر منتقل شود.

    رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به شرایط موجود در کشور و مراحل طی شده در راستای تصویب بودجه سال ۹۷ عنوان داشت: ایجاد همدلی در میان مسئولان سبب حل بسیاری از مشکلات می‌شود.

    نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس افزود: خوشبختانه نمایندگان سهم مناسبی در کمیسیون تلفیق دارند و نگاه مجلس برای تصویب بودجه نیز پذیرفتن تمام خواسته‌های دولت نیست زیرا با برخی موارد مانند افزایش قیمت حامل‌های انرژی و قطع یارانه‌ها مخالف است.

    نایب رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مسئولان امنیتی و انتظامی استان گیلان به‌ویژه سپاه و بسیج تصریح کرد: مدیریت مناسب این مجموعه‌ها سبب شد تا استان گیلان کمترین خسارات را در فتنه اخیر داشته باشد.

    رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان مشکلات اقتصادی را علت بروز بسیاری از مشکلات در کشور دانست و خاطرنشان کرد: رسیدگی به معیشت مردم و رفع مشکل اشتغال آنان از مواردی است که همواره در دستور کار نمایندگان مجلس بوده است.

    نایب رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تقدیر از مردم ولایتمدار استان گیلان گفت: حضور خودجوش مردم در برخی شهرستان‌های گیلان و برپایی تظاهرات در راستای محکوم کردن اقدامات فتنه‌گران نشان از بصیرت و آگاهی مردم گیلان دارد.

    نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرکت خودجوش مردم برخی شهرستان‌های شهرستان استان گیلان در چند روز گذشته و برپایی تظاهراتی علیه اقدامات فتنه‌گران افزود: دیدن صحنه‌های حضور مردم در این تظاهرات افتخار بزرگی برای تمام گیلانیان بود.

    نایب رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی رسیدگی به مسئله اشتغال و معیشت را اولویت نخست تمام مسئولان استان گیلان دانست و گفت: بروز چنین مشکلاتی می‌تواند آبستن تحقق بسیاری از معضلات اجتماعی باشد.