مجلس در جایگاه نمایندگی مردم باید حق ملت را از دولت طلب کند

چاپ

به گزارش رامسرنوین، سردار جمشید حجتی نیا، مسئول گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان رامسر در گردهمایی اعضای این تشکل در منطقه میرزاکوچک خان رامسر با بیان اینکه حساب مطالبات قانونی مردم با شورش و اغتشاش از هم جدا است گفت: همه باید از مسئولین مطالبه کنند زیرا این حق مردم است.

وی با اظهار اینکه کشوری که این همه امکانات دارد، نباید ضعف های بزرگ داشته باشد افزود: رهبر انقلاب چند سال است که بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح می کنند ولی از جلسات مسئولین امر خروجی خاصی بیرون نمی آید که باید در این زمینه نیز از مسئولان مطالبه گری شود و اگر اینچنین نشود زمینه سو استفاده فراهم می شود.

عضو شورای مرکزی گفتمان انقلاب اسلامی رامسر ادامه داد: یک زمانی وزرا مثل مردم عادی زندگی می کردند ولی چون مطالبه گری صورت نپذیرفت، اکنون وزیری بر سر کار قرار می گیرد که هزار و سیصد میلیارد تومان سرمایه در اختیار دارد!

سردار حجتی نیا با بیان اینکه مجلس باید به عنوان نماینده مردم حق ملت را از دولت طلب کند نه اینکه تماشگر شود تصریح کرد: باید دقت کرد که در انتخابات ها، به صورت موجی و از سر احساسات رای داده نشود که اگر اینچنین شود، ثمره آن منفی خواهد بود.

وی اضافه کرد: در همین مجلس فعلی که بحث پایتختی قدس پیش آمده بود، پانزده نفر رای مخالف دادند که باید پرسید آیا اینها در مجلس جمهوری اسلامی طرفدار اسرائیل هستند؟

سخنران این مراسم، بزرگترین خدمت انقلاب اسلامی را انتخاب حاکمان مردم به دست خودِ مردم عنوان کرد و ادامه داد: اگر انتخابات ها انتخابی غلط صورت پذیرد، خود مردم مقصر هستند.

وی با اشاره به ضعف دولت در خدمت رسانی به مردم گفت: در موضوع زلزله کرمانشاه، اگر مقام معظم رهبری وارد صحنه نمی شدند و ارتش و سپاه را وارد صحنه نمی آوردند، معلوم نبود وضعیت مردم به شکلی در می آمد.

سردار حجتی نیا در پایان با بیان اینکه هدف نشست هایی که به همت گفتمان انقلاب اسلامی در نقاط مختلف شهرستان رامسر صورت می پذیرد این است که ابعاد مختلف صیانت از دستاورد های انقلاب اسلامی برای مردم روشن شود‌ افزود: در مطالبه گری از مسئولین باید به گونه ای عمل شود که موجبات سواستفاده دشمنان و بدخواهان فراهم‌ نشود.