پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 28 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 19068
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۶ دی, ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    شربت معجزه گری که افسردگی را ازبین می‌برد

    نوشیدن شربتی از شیره انگور با اندکی زعفران از مکمل‌های مناسب برای افراد درگیر هم‌و‌غم و کسانی است که از غضب شدید رنج می‌برند، شیره انگور حاوی ویتامین‌های A، B، C. و املاحی، چون آهن، منیزیم، فسفر و مقداری کلسیم است.

     به گزارش رامسرنوین به نقل از  بلاغ، دستیار تخصصی طب ایرانی گفت: نوشیدن شربتی از شیره انگور با اندکی زعفران از مکمل‌های مناسب برای افراد درگیر هم‌و‌غم و کسانی است که از غضب شدید رنج می‌برند،به نقل از سلامت نیوز، شیره انگور حاوی ویتامین‌های A، B، C. و املاحی، چون آهن، منیزیم، فسفر و مقداری کلسیم است.

    شربت معجزه گری که افسردگی را ازبین می‌برد

    محمد‌علی زارعیان اظهار کرد: جوشانده سماق از ترکیبات مورد استفاده در طب ایرانی برای حفظ سلامت لثه و دندان است که اثر آن بر کاهش رشد باکتری‌های مخرب دندان است، مطالعات نشان داده که سماق می‌تواند رشد و متاستاز سلول‌های سرطان سینه را محدود و مرگ آن‌ها را تسریع کند.

    وی افزود: مواد مؤثره موجود در گیاه زنجبیل اثرات ضدالتهابی، آنتی اکسیدان و تب‌بر دارند لذا این گیاه در درمان بسیاری از بیماری‌های التهابی قابل استفاده است، زنجبیل از گیاهانی است که می‌توان برای تسکین درد‌های مفصلی از آن استفاده کرد و یک مکمل درمانی خوب در بیماری‌های مفصلی سرد است.

    این دستیار تخصصی طب ایرانی تصریح کرد: دارچین خوب، دارچینی است که تندبو، شیرین مزه، اما همراه با تندی طعم، سرخ رنگ، دارای قلم‌های باریک و بلند و نازک و در هم پیچیده باشد، یکی از مکمل‌های غذایی برای بانوان مبتلا به درد‌های رحمی مصرف زرده تخم مرغ عسلی مخلوط شده با دارچین است.

    زارعیان اضافه کرد: نوشیدن شربتی از شیره انگور با اندکی زعفران از مکمل‌های مناسب برای افراد درگیر هم‌و‌غم و کسانی است که از غضب شدید رنج می‌برند، شیره انگور حاوی ویتامین‌های A، B، C. و املاحی، چون آهن، منیزیم، فسفر و مقداری کلسیم است.

    وی یادآور شد: مرباى هویجی که با عسل تهیه شده یک ترکیب مناسب برای تقویت احشا، قوای هاضمه است، لوتئولین موجود در هویج نیز یک ترکیب مناسب برای حفظ کولون از سرطان است.