واکنش کونته به کنایه‌های مورینیو

چاپ

 به گزارش رامسرنوین به نقل از  بلاغ، درگیر لفظی آنتونیو کونته از زمان پیوستن مربی ایتالیایی چلسی شروع شده و این دو مربی بارها از خجالت هم در آمده‌اند.

ژوزه مورینیو چندی پیش موهای مصنوعی کونته را به تمسخر گرفت و اعلام کرد که برخی از مربیان رفتار دلقک واری در کنار زمین بازی دارند که سرمربی ایتالیایی در واکنش به این گفته‌ها، گفت‌: به نظر من بهتر است خود ژوزه مورینیو گذشته‌اش را به یاد آورد و بداند که چه واکنش‌ها و چه رفتارهایی را در کنار زمین مسابقه داشته است. همه به خوبی می‌دانند که چه کارهایی در کنار زمین کرده است و بهتر است از این موضوع صحبتی نکنیم. شاید ژوزه مورینیو قسمتی از ذهن خودش را از دست داده است و مسائل را به خوبی به یاد نمی‌آورد.

چلسی امشب (شنبه) باید در دور سوم جام حذفی انگلیس به مصاف تیم نوریچ برود که این دیدار در زمین تیم نوریچ برگزار خواهد شد.

سرمربی ایتالیایی در پایان ادامه‌ داد: من یک سال و نیم در چلسی بودم و هیچ گاه درباره مربیان دیگر صحبتی نکرده‌ام. هر گاه صحبتی هم کرده‌ام صحبت‌های تعریف و تمجیدی بوده است. مربی باید به همه احترام بگذارد. اگر شما می‌خواهید با من بجنگید من آماده هستم. هیچ مشکلی با دعوا و جنگ و جدل ندارم. فقط کمی باید زبان انگلیسی‌ هم را بهتر کنم که در حال‌ انجام دادن آن هستم.