شفر: از عملکرد تیم استقلال راضی هستم

چاپ

 به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، وینفرد شفر در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌کردم، بازی سختی برابر تیم تراکتورسازی پیش رو داشتیم و بازیکنانم در این بازی به خوبی جنگیده و از عملکرد آن‌ها در این بازی راضی هستم.
وی گفت: روز گذشته در کنفرانس خبری هم گفته بودم که تراکتورسازی تیم خوبی است و حریف آسانی برای ما نخواهد بود و تیم میزبان از بازیکنان خوب و تماشاگران زیادی بهره می‌برد و کار ما بدون تماشاگر در تبریز سخت بود.

سرمربی تیم استقلال تهران افزود: ما ۳ بازیکن کلیدی تیم تراکتورسازی را به خوبی مهار کرده و موقعیت‌های زیادی هم برای گلزنی داشتیم، در مورد نقش جپاروف هم باید عنوان کنم وی بازیکن مهمی در ارسال پاس آخر به مهاجمان تیم است که امروز وی را نداشتیم و در ارسال‌های آخر موفق نبودیم، اما در مجموع از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

وی در مورد عملکرد خط دفاعی تیمش عنوان کرد: ۲ اشتباه داشتیم که می‌رفت تا گل دریافت کنیم که دروازه‌بان تیم مانع از دریافت گل شد که یکی پاس رو به عقب به حسینی بود و همچنین در دقایق پایانی فرصت‌هایی داشتیم که می‌توانست به پیروزی تیم منجر شود.

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: ۷۸۸ دقیقه است که گل دریافت نکردیم و رکوردی را در این زمینه ثبت کردیم که به دروازه‌بان تیم این موفقیت را تبریک گفته و این نشان از نظم تیمی استقلال تهران دارد.

شفر تاکید کرد: عملکرد داوری خوب و قابل قبول بود و من خوشحال هستم که داور مسابقه تصمیمات درستی را گرفت و روز گذشته هم به داوری خوب این بازی اشاره کرده بودم.

وی در مورد اینکه استقلال بازی همیشگی خود را ارائه نکرد، گفت: این موضوع را قبول ندارم و تیم استقلال امروز موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشت و در ضربات آخر موفق نبودیم و امروز از نظر من تیم استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

شفر گفت: من تنها برای فوتبال به تبریز نیامدم و توصیف این شهر زیبا را خیلی شنیده بودم و آمدم که شهر تبریز را هم ببینم.

سرمربی تیم استقلال تهران تاکید کرد: در دقایق پایانی مجید حسینی که خوب سر می‌زند را به خطر حمله فرستادم تا با تعداد بازیکن بیشتری حمله نمایم و در ۵ دقیقه پایانی فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که از آن استفاده نکردیم.

در پایان مصاحبه شفر از اینکه در بازی امروز تماشاگران استقلال حضور نداشتند ابراز تعجب کرد و خبرنگاران تبریزی عنوان کردند که استقلال هیچ وقت در تبریز تماشاگر نداشته و که مترجم شفر مدعی شد که لیدر‌های استقلال بلیت ورود به ورزشگاه را داشتند، اما موفق به ورود به ورزشگاه نشدند.