سختی معیشت و ناراضی کردن ملت مأموریت فتنه‌گران نفوذی در دولت است

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از  بلاغ، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان که به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی در اجتماع پر شور و انبوه مردم رشت در مهدیه این شهر حضور یافته بود گفت؛ فتنه ۸۸ جنگ احزاب بود که در آن همه دشمنان اسلام اختلافات خود را کنار نهاده و با هم متحد شده بودند تا کار اسلام را تمام کنند و ۹ دی نقش ضربت علی علیه‌السلام بر عمروبن عبدود را داشت که پس از آن جنگ احزاب یا همان جنگ خندق با شکست مشرکان خاتمه یافت و رسول خدا(ص) آن ضربت را از عبادت همه عالمیان برتر توصیف فرمود.
مدیر مسئول کیهان افزود: فتنه ۸۸ بسیار گسترده‌تر و عمیق‌تر از جنگ احزاب بود و در آن تمامی جریانات مخالف نظام تحت مدیریت مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس سازماندهی شده و به میدان آمده بودند و به اندازه‌ای از موفقیت خود اطمینان داشتند که پیشاپیش پیروزی خود را اعلام کرده بودند. شریعتمداری گفت؛ منظورم، اعلام پیروزی موسوی قبل از شمارش آراء نیست بلکه اعلام پیروزی در براندازی جمهوری اسلامی است که میر حسین موسوی یک روز قبل از انتخابات در مصاحبه با مجله تایم با تلویحی نزدیک به تصریح مطرح کرده و گفته بود حتی در صورت شکست در انتخابات نیز به اردوکشی خیابانی تا تغییر نظام ادامه خواهند داد!
مدیر مسئول کیهان اسنادی ارائه کرد که نشان می‌داد قبل از شروع فتنه برخی از اعضای برجسته سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس در پوشش‌های آکادمیک به ایران آمده و با فتنه‌گران نشست‌های پنهان آموزشی داشته‌اند و با‌اشاره به پیش‌بینی تمامی مراحل فتنه در کیهان گفت؛ بدیهی است که ما غیب‌گو نیستیم و این پیش‌بینی‌ها از روی نسخه کودتاهای رنگی که فتنه‌گران براساس آن حرکت می‌کردند صورت گرفته بود و کمترین تردیدی باقی نمی‌گذاشت که فتنه‌گران عوامل استخدام شده آمریکا و انگلیس و اسرائیل هستند. بی‌حساب نبود که نتانیاهو فتنه‌گران را اصلی‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران می‌نامید و شیمون‌پرز می‌گفت؛ جنبش سبز به نمایندگی از اسرائیل با جمهوری اسلامی می‌جنگد!
وی افزود: در گرماگرم انتخابات ۸۸ در مسجد سید‌اصفهان پیش‌بینی کردیم که این جماعت به‌زودی یک رنگ انتخاب می‌کنند، اما چه رنگی نمی‌دانیم! وی تصویری از صفحه اول کیهان دو روز قبل از انتخابات ۸۸ را نشان داد که در آن با تیتر درشت آمده بود«آخرین پرده سناریوی افراطیون، آشوب پس از شکست» و گفت این هم یکی دیگر از دلایلی که نشان می‌دهد فرمول فتنه از بیرون به فتنه‌گران دیکته شده بود.
شریعتمداری ضمن ارائه اسناد مربوط به وطن‌فروشی موسوی و خاتمی به مصاحبه «کنت تیمر‌من» مسئول میز ایران در سازمان «سیا» در ۱۱ ژوئن ۲۰۰۹ یعنی ۲۱ خرداد ۸۸ و شب قبل از انتخابات‌ اشاره کرد که می‌گوید«فردا در ایران انتخابات نیست بلکه یک انقلاب سبز کلید می‌خورد، شبیه آنچه در اوکراین انجام دادیم و بعد از ایران نوبت سوریه است». وی همچنین به سند دیگری از قول مایکل‌لدین ‌اشاره کرد که از ارتباط سیا با دفتر میر‌حسین موسوی در دوران نخست وزیری او حکایت می‌کرد.
مدیر مسئول کیهان بعد از ارائه اسنادی که خیانت سران و اصحاب فتنه را نشان می‌داد گفت به آسانی قابل درک بود که این جماعت اگر فرصت پیدا کنند بار دیگر از سوی مثلث فرماندهی فتنه برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته می‌شوند و دولت آقای روحانی با بی‌دقتی و به کارگیری فتنه‌گران در برخی از مراکز حساس این فرصت را در اختیار آنان قرار ‌داد. شریعتمداری افزود؛ آنها که پیش از این از آمریکا درخواست تحریم‌های فلج‌کننده علیه ایران را کرده بودند و بعد از افشای این خیانت نیز جرأت انکار آن را نداشتند، در فاز جدید با ماموریت ایجاد سختی معیشت برای مردم، بیکاری، تورم، گرانی، تعطیلی مراکز تولید و…  به میدان آمدند. وی ادامه داد؛ حتی کسانی که از اقتصاد سررشته زیادی ندارند به وضوح می‌دانند که واردات بی‌رویه و انبوه کالایی که در داخل کشور توان تولید آن وجود دارد باعث تعطیلی کارخانه‌ها و مراکز تولید و کسادی کسب و کار و پیدایش خیل عظیمی از بیکاران می‌شود و یا بی‌توجهی به قاچاق کالا، تحقیر تولید‌کنندگان داخلی، القای ما نمی‌توانیم و حتی باید از خارج مدیر وارد کنیم، نتیجه‌ای جز بر باد دادن توان خودی نخواهد داشت. وی گفت: متاسفانه در عرصه اقتصاد شاهد اظهارات غیر واقعی، تکذیب وعده‌ها و برخی از ادعاهای دروغ و آمار جعلی هستیم و نمونه‌های تاسف‌آوری از انفعال در این عرصه دیده می‌شود مثلا بعد از انتشار این خبر که یک شیاد شارلاتان با کارت بازرگانی به نام یک خانم فقیر روستایی ۶۰۰ دستگاه بنز و پورشه وارد کرده است با یکی از مسئولان دست‌اندر‌کار تماس گرفته و پرسیدیم مگر برای صدور کارت بازرگانی آنهمه شرایط سخت در نظر گرفته نشده است؟ پس چگونه این اتفاق رخ می‌دهد و ایشان با تاکید بر محفوظ ماندن نام خویش گفت؛ ما پیگیر ماجرا بودیم ولی فلان مسئول نهیب زد که به شما مربوط نیست!
شریعتمداری پرسید؛ آیا این ناهنجاری‌ها قابل پیشگیری نیست؟ و آیا بی‌اعتنایی و انفعال در مقابل این حرکت‌های فاجعه‌آفرین برای آن نیست که مردم را به تنگ آورند و بعد که صدای عده‌ای به اعتراض بلند شد، روی موج سوار شده و آن را علیه نظام سازماندهی کنند؟!
مدیر مسئول کیهان در ادامه به یک شاهد تاریخی ‌اشاره کرد و گفت؛ حضرت امیر‌علیه‌السلام در جریان جنگ نهروان خوارج را قلع و قمع کرد ولی تعدادی از آنان که باقی مانده بودند به علت آنکه حرکت و رفتار آنان از سوی اندیشمندان جهان اسلام رصد نشده و آزاد گذاشته شده بودند، بعدها فاجعه آفریدند. ابن ملجم مرادی از خوارج باقیمانده بود که امیرالمؤمنین‌علیه‌السلام را به شهادت رساند و شمر از بازماندگان همان فتنه‌انگیزان بود که در کربلا شهادت امام‌حسین‌علیه‌السلام را به جهان اسلام تحمیل کرد.
شریعتمداری با ‌اشاره به تجمعات اخیر که همان شب در یکی از میدان‌های شهر رشت نیز صورت گرفته بود گفت؛ رسانه‌های خارجی حامی این تجمعات دقیقا همان رسانه‌هایی هستند که در جریان انتخابات ۹۶ از دولت کنونی حمایت کرده بودند و امروز علیه آقای روحانی هم شعار می‌دهند و البته با سران و عوامل شناخته شده فتنه کاری ندارند و احترام آنها را نگاه می‌دارند! و عبرت‌انگیز اینکه در این میان کسانی به حمایت از آقای روحانی برخاسته‌اند که با بی‌مهری از سوی ایشان به جهنم حواله و بی‌سواد و بی‌شناسنامه معرفی شده بودند!
وی افزود؛ در این تجمعات غیر از معدودی که فریب بهانه تجمع را که اعتراض به سختی معیشت بود، خورده بودند و خیلی زود هم با مشاهده شعارهای هنجار‌شکنانه، صحنه را ترک کردند، بقیه همان شعارهای ذلت‌بار فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ را تکرار می‌کردند، نه غزه نه لبنان همان شعار حمایت از تروریست‌های تکفیری است که در فتنه ۸۸ با اهانت به ساحت مقدس امام حسین(ع) آن را تکمیل کردند و موسوی از آنان با عنوان مردمان خداجوی! یاد کرد و خاتمی ضمن حمایت از آنها زحمت محکوم کردن آنان و دفاع از حریم ابا‌عبدالله‌علیه‌السلام را نیز به خود نداد.
مدیر مسئول کیهان در خاتمه گفت: اما، راهکار طرد فتنه‌گران نفوذ کرده در دولت و حل مشکلات معیشتی با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی است که ترجمه دقیقی از اقتصاد مقاومتی است.