پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 23 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 18746
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۱ دی, ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    اعتراف مدیرعامل باشگاه سایپا

    مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: متاسفانه تیم ما گلزن تمام عیار ندارد و فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست می‌دهیم.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از  بلاغ، رضا درویش در مورد شکست ۳ بر صفر مقابل نفت آبادان گفت: متاسفانه یک ضربه پنالتی را در این بازی از دست  دادیم شاید اگر آن ضربه گل می‌شد و ضعیت مسابقه تغییر می‌کرد. ضمن اینکه از فرصت‌های گلزنی دیگر هم استفاده نکردیم. حتی از فاصله ۵-۶ متری نتوانستیم دروازه‌ حریف را باز کنیم. مشکل اصلی تیم ما نداشتن گلزن تمام عیار است. وقتی در فوتبال گل نزنی، گل می‌خوری و  باید منتظر شکست باشی.  صنعت نفت هم از ۴ فرصت گلزنی خود ۳ گل زد. امیدوارم با جذب یکی دو بازیکن وضعیت تیم ما بهتر شود.

    وی در مورد شایعه حضور آلویس نانگ در تیم سایپا گفت: هنوز علی دایی نام بازیکنی  را به ما نداده است. منتظرم که ایشان فهرست بازیکنان مد نظرش را به ما بدهد.

    مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه چقدر  بودجه برای جذب بازیکن در نیم فصل در اختیار دارد اظهار داشت: مشکلی بابت بودجه برای جذب بازیکن نداریم.

    درویش در مورد اینکه بازیکنان تیم والیبال می‌گویند منتظر دریافت ۳۰ درصد دیگر از مبلغ قراردادهایشان هستند عنوان کرد: ۳۰ درصد نه می‌خواستیم ۲۰  درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان فوتبال و والیبال  را پرداخت کنیم که هنوز مهیا نشده است.

    وی در مورد اینکه ظاهرا دادکان در نامه‌ای به باشگاه‌های صنعتی خواستار برنامه و میزان بودجه این باشگاه‌ها شده است گفت: هنوز که نامه‌ای به ما نداده اند اما قرار است مدیران عامل باشگاه‌های صنعتی نشستی با آقای دادکان برگزار کنند.

    مدیرعامل باشگاه در مورد شایعه تغییر خودش گفت: به نظر شما چه پاسخی باید به این مسایل بدهم؟ از آنهایی که این شایعه‌ها را منتشر می‌کنند بپرسید که منبع‌شان چیست.