پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 18721
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۱ دی, ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    سوء‌ استفاده رسانه‌های غربی از اعتراضات اخیر

    کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: تحریک مردم ایران به خشونت علیه دولت مهمترین هدف شوم رسانه‌های غربی در اعتراضات مردمی اخیر بود.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از  بلاغ، حسن هانی‌زاده کارشناس مسائل بین‌المللی؛ با اشاره به اعتراضات اخیر مردمی در سراسر کشور اظهار کرد: تظاهرات اخیر نشان دهنده سلامت کامل جامعه ایرانی، وجود نظام دموکراتیک و مردم سالار و قانون اساسی ایران بود که اجازه آزادی را به تمام اقشار مردم داده تا مطالبات خود را مطرح کند.
    کارشناس مسائل بین‌الملل اعتراضات مردمی نسبت به مسئله گرانی را امری طبیعی برشمرد و افزود: این موضوع امری طبیعی و حق مردم است که مطالبات خود را بدون توسل به ابزار‌های خشونت آمیز مطرح کند، البته در این میان عده‌ای سودجو از دشمنان خارجی ماجرا را به شکل دیگری تعریف کردند.

    هانی‌زاده ادامه داد: تصور رسانه‌های غربی همواره بر این است که هرگاه مردم ایران مطالبات خود را به کف خیابان‌ها بیاورند، نظام در آستانه فروپاشی قرار می‌گیرد، در حالی که از این موضوع در غرب به عنوان مهمترین نشانه مردم سالاری یاد می‌کند.

    وی تحریک مردم به خشونت علیه دولت را مهمترین هدف رسانه‌های غربی دانست و گفت: آنان با تجویز خوی ستیزه جویی مردم علیه دولت سعی دارند تا به اهداف شوم خود برسند، اما در این میان مردم ما باید هوشیار باشند که فریب این دسیسه‌ها را نخورند.

    کارشناس مسائل بین‌الملل یادآور شد: چندی پیش چند پایگاه جنگ نرم در عربستان سعودی در امارات متحده عربی توسط آمریکا ایجاد شد که مهم‌ترین وظیفه آنان، طرح یک سری مطالبات غیرواقعی و تحریک مردم ایران به آشوب و جریان سازی علیه دولت بود.

    هانی‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: عده‌ای از افراد سودجو و برخی رسانه‌های غربی ماجرا را به شکل دیگری در رسانه‌های خود بازتاب کردند تا بدین طریق به بدنه دولت لطمه وارد کند، بنابراین انتظار می‌رود مردم به این رسانه‌های غربی اهمیت ندهند.