بخش «نیم نگاه» سایت خبری نیمه پُر رامسر ایجاد شد/ عکس شماره ۱

چاپ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر، امروزه تصویرسازی از رویدادهای مختلف جهان در رسانه ها به یکی از بدیهی ترین ملزومات در این عرصه تبدیل گشته است.

عکس، فیلم، مستندات و … یکی از مهمترین بخش های حوزه خبر و رسانه هستند که وجود هر کدام از این موارد به جریان سازی خبری در جامعه کمک بسیاری می کنند.

عکس های مستند، خبری، هنری و… همان طوری که اتفاق افتاده است می توانند با قدرت تصویر سازی خود مسیر یک کشور، یک خانواده و یک شخص را تغییر دهند.

انصافاً باید پذیرفت که برخی عکسها در درونشان حرفهایی را به یک قشر و یا در حد وسیع تر یک جامعه منتقل می کنند که شاید در برنامه ریزی های کلان اجتماعی سالها به طول می انجامد تا آن حرف زده شود و یا به اجرا برسد.

حال با توجه به اینکه همه ما به قدرت رسانه و جریان سازی های آن واقفیم سایت نیمه پر در نظر دارد با ایجاد بخش نیم نگاه اقدام به انتشار عکسهای جریان ساز با موضوعات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، طنز، علمی، سنتی، خبری، خاطره ها و… در قالبی متفاوت بکند و حرفهای مان را در پیام های کوتاه به سمع و نظر مخاطبان و مسئولان شهرستان خود برسانیم.

هدف از ایجاد بخش نیم نگاه با قالبی متفاوت، پویایی بخش رسانه ای شهرستان، جریان سازی های خبری، رساندن حرف های بسیار در قالب یک عکس، ایجاد نشاط و … می باشد و مطمئناً در این راه به کمک همه اصحاب رسانه رامسر، عکاسان، شهروندان و مخاطبان سایت نیازمند خواهیم بود.

همچنین بخش « نیم نگاه» سایت خبری نیمه پر رامسر با نیم نگاهی به اطراف خود در حوزه شهرستان رامسر، با هدفی مشوقانه و در کنار آن منتقدانه رویداد ها، مشکلات، حسنات و دیگر موضاعات را در قالب عکس و پیام های کوتاه منتشر می کند تا بتواند در جهت رفع مشکلات، رسانه ای کردن رویداد ها و تبلیغ حسنات گامی برداشته باشد.

روزهای خوبی را برای نیم نگاه نیمه پر رامسر می اندیشیم…

اولین شماره از نیم نگاه:

روی عکس کلیک کنید

nim negah1