پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 18 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 18642
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۹ دی, ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی
  •   

    امام جمعه شهرستان رامسر:

    اقدامات دولت در حوزه اقتصادی و معیشت مردم اگر فتنه نباشد جرقه ای برای فتنه های آینده خواهد بود

    امام جمعه رامسر گفت: دشمن در فتنه سال ۸۸ نوک پیکان حمله خود را اصل ولایت فقیه و رهبری قرار داد اما غافل از اینکه این ولایت امت بصیری دارد که در راه اسلام می ایستند.

    به گزارش رامسرنوین، حجت الاسلام رضایی امام جمعه شهرستان رامسر،  در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع پیامبر اعظم ص بازار رامسر، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: خروش یکپارچه ملت غیور و با بصیرت ایران اسلامی در برابر هیمنه پوشالی استکبار و فتنه گری های دشمنان داخلی و خارجی در ۹ دی سال ۸۸ نشانگر پایبندی مردم به باورهای دینی و انقلاب اسلامی بود.

    شعارهای قبل انتخاباتی دولت مبنی بر رونق اقتصادی با عملکرد دولت در لایحه بودجه همخوانی نداردافزود: دشمن از هر تفکری ضربه خورد در برنامه ریزی های متوالی خود آن نقطه تفکر را آماج حملات خود قرار داد.

    امام جمعه رامسر بیان کرد: دشمن در فتنه سال ۸۸ نوک پیکان حمله خود را اصل ولایت فقیه و رهبری قرار داد اما غافل از اینکه این ولایت امت بصیری دارد که در راه اسلام می ایستند.

    وی با بیان اینکه در همه دوران ۳۸ سال انقلاب آن کسانی که توانستند با روشنگری های رهبری در میدان باشد مردم حزب الله بودند عنوان کرد: جریان اصیل انقلابی همواره در میدان های مختلف حضور داشت اما منافقین دیر این تبعیت و وفاداری را فهمیدند.

    وی با اشاره به اینکه باید احترام به مقام ریاست جمهوری رعایت شود اظهار کرد: احترام و رعایت اخلاق در مواجهه با برخی مشکلات بر همه واجب است زیرا نباید ما شأن و جایگاه هیچ شخصی را زیر سوال ببریم.

    حجت الاسلام رضایی در ادامه رعایت احترام را در کنار انتقاد منصفانه و توصیه های راهگشا دارای ضرورت دانست و اظهار کرد: آقای رئیس جمهور طرح لایحه شما و بندهای مرتبط با بحث معیشت مردم مخالف شعارهای انتخاباتی شما بود و اینها عاملی است برای تحریک منافقین و حضور برخی در داخل کشور برای برگزاری تجمعات اعتراضی که در ان علاوه بر گرانی ارکان نظام را زیر سوال می برند.

    وی اضافه کرد: این عمل دولت در حوزه های اقتصادی و معیشتی که قبل از انتخابات شعار رونق اقتصادی را می داد و بعد از انتخابات قصد حذف یارانه ۳۰ میلیون نفر را دارد و گرانی هایی را در لایحه طرح کرده است موجب ناامیدی مردم می شود.

    امام جمعه رامسر گفت: این تحرکات و اقدامات را اگر فتنه ندانیم اما جرقه ای برای شروع فتنه و بهانه دادن به ضد انقلاب خارج نشین برای تحریک جوانان در اردوکشی خیابانی باید دانست.

    وی تصریح کرد: باید برای مشکلات اقتصادی مردم همت کرد و بر مبنای سیاست های اقتصاد مقاومتی امور را پیش برد زیرا مردم گرانی ها را تحمل نمی کنند و بر معیشت مردم اثر می گذارد.

    وی اظهار کرد: مرحله گذار انقلاب اسلامی در هجمه های مختلف دشمنان در حال گذر است و نباید بهانه دست دشمن داد و در این بین برخی افراد که یک دهه مدیریت این کشور را داشتند نباید نقش اپوزیسیون به خود بگیرند بلکه در کنار پاسخگویی می بایست برای پیشبرد امور کمک یار انقلاب و مردم باشند.

    حجت الاسلام رضایی در پایان گفت: نیروهای حزب الهی در این انقلاب همیشه در میدان هستند و در دفاع از ولایت جان خود را فدا خواهند کرد.