مسعود غدیری بعنوان سرپرست جدید هیات اسکیت رامسر معرفی شد

چاپ

به گزارش رامسرنوین،  هیات اسکیت شهرستان رامسر ;جلسه هیات های اسکیت شهرستان های استان مازندران با حضور حسین خیری نیا رئیس و اعضای هیات اسکیت مازندران،دکتر سرمدی بنیانگذاراسکیت ایران، محمد آزاد فرماندار، سعید صفاتی عضو شورای شهر رامسر، روسا و نواب رئیس هیاتهای شهرستان های استان مازندران در روز,پنج شنبه مورخ  ۹۶/۱۰/۸ در مکان رستوران اکبر جوجه برگزار شد.

لازم به ذکر است در نشست صمیمی خانواده اسکیت مازندران مسعود غدیری بعنوان سرپرست جدید اسکیت رامسر معرفی و حکم وی اهدا شد، پیش از این مهندس قاسم کلانتری رئیس اسکیت رامسر بود که در حال حاضر بعنوان مشاور عمرانی رئیس هیات اسکیت مازندران منصوب شد.

و همچنین در حاشیه این نشست از زحمات و حمایتهای مهندس ولیپور عضو هیات رئیسه اسکیت استان و از روسای هیاتهای اسکیت شهرستانهای نوشهر،تنکابن، نور و نکا که بیشترین ورزشکاران سازمان یافته را داشته اند تقدیر شد.

رئیس هیات اسکیت استان مازندران طی مصاحبه ای به خبرنگار حاضر در جلسه گفت: نشست هم اندیشی روسا و نواب روسای هیات های اسکیت شهرستان های استان مازندران به میزبانی رامسر بر مبنای جمع بندی و تبادل اطلاعات هیات های استان برگزار شد.

حسین خیری نیا گفت: نشست هیات اسکیت استان مازندران و شهرستانهای استان پیرامون تقویم و برنامه های متعدد ورزشی سال ۹۷ هیات اسکیت استان و عملکرد هیاتهای شهرستانی به جهت تعامل بیشتر با استقبال خوب تمامی هیات های استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۲۱ هیات اسکیت در مازندران فعال می باشند اظهار داشت: شهرستان رامسر بعنوان شهر توریستی با جاذبه های تفریحی می تواند پتانسیل خوبی را در اسکیت با تیم خوب سازمان دهی نماید که اولین استارت خوب هیات معرفی اعضا و کادر فعال آن بود.

خیری نیا افزود: زیر ساخت درست در اجرایی نمودن پیست اسکیت در استان مازندران در دستور کار می باشد که با همکاری شهرداری و شورای شهر شهرستان ها و همچنین دارا بودن زمین ۵۰۰۰ متری در منطقه غرب و شرق ما را به ساخت و راه اندازی پیست اسکیت نزدیکتر می کند.

رئیس هیات اسکیت استان مازندران از میزبانی رامسر برای مسابقات استانی اسکیت سرعت خبر داد گفت: با روی کار آمدن هیات جدید رامسر به زودی شاهد برگزاری و میزبانی این هیات در خصوص مسابقات اسکیت سرعت با عنوان کاپ آزاد ctp در رده های سنی مختلف در دو بخش آقایان و بانوان را خواهیم داشت.

دکتر سرمدی بنیانگذار اسکیت ایران در نشست صمیمی هیات های اسکیت شهرستان های استان مازندران اذعان داشت: مازندران با حضور جناب خیری نیا رئیس هیات اسکیت مازندران می تواند طلایه دار اسکیت باشد.

دکتر سرمدی افزود: زمانی که اسکیت را راه اندازی کردم تعداد اعضا به تعداد انگشتان دست هم نمی رسید ولی امروز خوشحالم که خانواده اسکیت با انگیزه و توان بالا حضور فعال دارند.

وی ضمن تاکید به اینکه برای کمک به خانواده اسکیت همچنان حاضر می باشم تصریح نمود: استان مازندران از لحاظ فیزیکی می تواند در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشد و اینکه می توان با توجه به جاذبه های گردشگری و توریستی مسابقات و تورنمت های بین المللی چند جانبه را در دستور کار قرار داد.

فرماندار رامسر در نشست خانواده اسکیت مازندران که به میزبانی هیات اسکیت رامسر برگزار شد اذعان داشت: شهرستان رامسر با فضای سرسبز،زیبا و منحصر به فرد می تواند گامی مثبت در جهت پیشبرد و پیشرفت ورزش رامسر با نگاه خواستن داشته باشد.

محمد آزاد ضمن اعلام حمایت هیات اسکیت رامسرگفت: هیات مظلوم اسکیت رامسر با حضورآقای غدیری بعنوان جوان فعال در حوزه های اجتماعی و ورزشی می تواند گامی مثبت برای دور شدن از فضای فعلی این ورزش داشته باشد.

آزاد افزود: عملکرد هیات اسکیت استان مازندران با چیدمان درست و ظرفیت بکار گیری مجموعه پازل ها در استان می تواند حرفی برای گفتن در سطح کشور داشته باشد وما هم در این زمینه کمک خواهیم کرد.

فرماندار رامسر در حاشیه نشست هیات اسکیت استان به میزبانی رامسر گفت: عملکرد هیات اسکیت استان مازندران را فراتر از تصور دیدم و برای توسعه اسکیت شهرستان رامسر زیر ساخت ها را فراهم میکنیم

لازم به ذکر است به همت غدیری سرپرست اسکیت رامسر تیم جدید این هیات تشکیل ومعرفی شد:
ساقی بوبایی/نایب رئیس
مهدی فتوکیان/دبیر
حمید کمورباش/خزانه دار

تارا هاشمی/روابط عمومی هیات اسکیت رامسر

مرجع خبری زامسر