پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 18210
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳ دی, ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    انتقاد نماینده مجلس از تاخیر در ارسال دستگاه سی تی اسکن به رامسر

    نماینده مجلس رامسر گفت: از دوسال پیش به ما میگویند دستگاه سی تی اسکن رامسر در گمرک است؛حداقل بگویید این دستگاه کدام گمرک است که برویم با آن یک عکس یادگاری بگیریم.

    به گزارش رامسرنوین،  جلسه ای با حضور سید عباس موسوی رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی مازندران، شمس الله شریعت نژاد نماینده مجلس، محمد آزاد فرماندار، حجت الاسلام رضایی امام جمعه، رضوانی شهردار کتالم و ساداتشهر، صفاتی رییس شورای شهرستان، مسئولان و فعالان حوزه بهداشت و درمان آخرین وضعیت این بخش در شهرستان رامسر مورد بررسی قرار گرفت.

     

    نماینده مردم تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در این نشست با بیان اینکه تعصبات ناسیونالیستی در استان مازندران باعث ایجاد مطالبه گری مردم و مسئولان جهت جداشدن غرب استان شده است گفت: با نمایندگان استان گیلان در مجلس هم گفتگو میکنیم آنها نیز از کم وجهی مدیران آن استان به شرق گیلان گلایه میکنند و استانی شدن شرق گیلان و غرب مازندران را یک نیاز میدانیم.

    شریعت نژاد افزود: رامسر با همه تعریف و تمجید ها و لقب عروس شهرها اما هیچ هزینه ای را برای این عروس خرج نشده است.

    وی با بیان اینکه در بحث پزشکان تخصصی و عمومی در شهرستان رامسر دچار مشکل هستیم گفت: اختصاص پزشکان طرحی و موقت برای رفع مشکلات بیمارستان کارساز نیست.

    این نماینده مجلس وجود دانشکده پرستاری زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل را یک ظرفیت برای منطقه دانست و گفت: وجود این دانشکده بخش مهمی از مشکلات حوزه پرستای و خدمات آن را برای منطقه حل کرده است و توجه خوبی از سوی این دانشگاه به رامسر می شود

    شریعت نژاد احداث دانشگاه بین الملل را از اقدامات دولت احمدی نژاد دانست و گفت : از وقتی دولت دکتر روحانی مستقر شد به بهانه های مختلف بحث انتقال آن به میان آمد که با حمایت های دکتر جان بابایی رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی تاکنون تثبیت شده است.

    وی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت بخاطر انتخاب دکتر جان بابایی به عنوان معاون این وزارتخانه از سوی همه نمایندگان استان مازندران مورد تقدیر قرار گرفت گفت: این انتخاب نشان از با حساب و کتاب بودن وزارت بهداشت است و قطعا انتخاب دکتر موسوی به عنوان رییس جدید این دانشگاه در مازندران بر اساس همان شاخص هاست و امیدواریم کارنامه خوبی از خود بر جای گذارد.

    شریعت نژاد گفت: در بحث بیمارستان کتالم ما مسئولان خودمان مردم را به چالش میکشیم که باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

    این نماینده مجلس با بیان اینکه از دوسال پیش به ما میگویند که دستگاه دسی تی اسکن رامسر در گمرک است اظهار داشت: حداقل به ما بگویید این دستگاه در کدام گمرک است که برویم با آن یک عکس یادگاری بگیریم.

    وی با کنایه افزود: آنقدر تاخیر در ارسال این دستگاه سی تی اسکن زیاد است که هروقت به رامسر رسید باید برای آن یک مراسم استقبال ویژه بگیریم.

    نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مازندران به ویژه در شهرستان رامسر با مشکل زمین مواجه هستیم، افزود: با توجه به پروژه هایی که بر روی زمین افتاده است باید از سرمایه هایی همچون ساختمان نیمه کاره بیمارستان امام سجاد (ع) و بیمارستان کتالم استفاده کنیم.

    شریعت نژاد در پایان گفت: بارها مردم به من مراجعه کردند و با هماهنگی بیمارانشان را به شیراز فرستادم تا در مراکز مجهز آنجا درمان شوند ولی چرا باید من مردم شهرم را به شیراز بفرستم با اینکه در منطقه به دلیل گردشگر پذیر بودن درحال ارائه خدمات به کل کشور و حتی در سطح بین المللی هستیم.

    مرجع خبری رامسر