نهمین جشنواره استانی هفته پژوهش در رامسر برگزار شد

چاپ

به گزارش رامسرنوین، همزمان با هفته پژوهش نهمین جشنواره پژوهشگران عضو و مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران به میزبانی مرکز رامسر برگزار شد.

فاطمه نعمتی سارخانلو مسئول مرکز کانون پرورش فکری رامسر باعنوان این خبر گفت: مرکز رامسر بعنوان مرکز پژوهشی کانون های استان مازندران میزبان دکتر اصغر باقرزاده مدیرکل آموزش و پژوهش کانون پرورش کشور، محمد علی یزدان شناس مدیر کل کانون پرورش مازندران، کارشناسان پژوهشی کشور و ستاد مازندران و همچنین پنجاه نفر از مربیان و اعضای منتخب کشوری و استاتی پژوهش در اردوی پژوهشی دو روزه ۲۹ و ۳۰ اذر ماه می باشد.

وی افزود در این جشنواره ضمن برگزاری دو نشست تخصصی کودک و نوجوان پژوهشگر و مربیان اقدام پژوه از سه ومکان منتخب کاخ موزه رامسر، مرکز تحقیقات و مرکبات و کارگاه سفال بازدید شد.

نعمتی سارخانلو گفت از سودا رحمتی بعنوان پژوهشگر برتر کشور در سال ۹۵ و ۱۲ نفر از اعضای کودک و نوجوان منتخب استانی مرکز رامسر در بخش کمی و کیفی تجلیل شد.

مسئول کانون پرورش فکری  رامسر ضمن تشکر از حاج آقا رضایی، امام جمعه شهرستان رامسر،  از محمد ازاد فرماندار محترم برای حمایت از فعالیتهای کودک و نوجوان تشکر نمود.

همچنین نعمتی سارخانلو از باقر سلیمی شهردار محترم و ارسلان نعمتی بخشدار برای کمکهای بی دریغ و همراهی در برگزاری کیفی و میزبانی شایسته تقدیر نمود.