پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 18134
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱ دی, ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    امام جمعه موقت رامسر:

    حقیقت کلام امام در شیطان بزرگ خواندن آمریکا روز به روز بر همگان آشکار می‌شود

    امام جمعه موقت رامسر با بیان اینکه حقیقت کلام امام در شیطان بزرگ خواندن آمریکا روز به روز بر همگان آشکار می‌شود، گفت: تصمیم آمریکا و اسرائیل مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف با اعتراض جهانی روبرو شد.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام علی‌اکبر گرگانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رامسر اظهار کرد: دوم دی ماه برابر با ۴ ربیع الثانی سالروز ولادت عبدالعظیم حسنی است که در شهر ری استان تهران مزار وی قرار دارد که با چهار واسطه شجره نامه‌اش به امام حسن مجتبی(ع) منتهی می‌شود که در روایات داریم که اگر کسی به زیارت قبر این امامزاده واجب الاحترام مشرف بشود ثواب زیارت امام حسین را به زائر عطا می‌کنند.وی افزود: پنج دی ماه روز ایمنی برابر زلزله و کاهش اسیب‌ها در بلایای طبیعی نامگذاری شده است که می‌طلبد مسئولین امر آموزش‌های بیشتری را به لحاظ تئوری و عملی در رسانه ملی برای مردم داشته باشند.امام جمعه موقت رامسر در ادامه با اشاره به زلزله‌های اخیر در کشور تصریح کرد: زلزله کرمانشاه و شهر سرپل زهاب موجب تخریب و آسیب‌های فراوانی شده است که دولت و مسئولین اقدماتی را داشتند اما با توجه به عمق مسئله نیازمند نگاه ویژه‌تری است.

    گرگانی یادآور شد: سپاه و دستگاه‌های اجرایی در حال تلاش هستند اما با توجه به فصل سرما نیازمند نگاه ویژه‌تری است که انتظار داریم این همت را بیش از پیش داشته باشند.

    وی با اشاره به روز نهضت سواد آموزی در هفته جاری خاطر نشان کرد: روز نهضت سوادآموزی در سال ۱۳۵۸ با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) شکل گرفت که انصافا قدم‌هایی بسیاری مفیدی برداشتند که اثرات آن در جامعه قابل مشاهده است.

    امام جمعه موقت رامسر اظهار کرد: در تاریخ ۵ دی ماه سال ۶۳ گارد امنیت پرواز در صیانت از پروازهای جمهوری اسلامی ایران به واسطه فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد که به عهده سپاه گذاشت و حقیقتا اگر این فرزندان رشید و ایثارگر امام نبودند چقدر دشمن سرمایه گذاری می‌کرد برای ربودن هواپیماهای ما چرا که اوایل انقلاب این کار را کرد اما با هوشیاری امام و ایثار فرزندان این انقلاب دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

    گرگانی با اشاره به روز ثبت احوال در سوم دی ماه گفت: اداره ثبت احوال رامسر به همین مناسبت گزارشی را مبنی بر اینکه تاکنون ۶۶ درصد مردم برای اخذ کارت ملی‌های هوشمند اقدام کردند و از آنجا که اعتبار کارت‌های ملی قدیمی تا پایان اسفند ۹۶ است می‌طلبد مردم هر چه سریعتر برای گرفتن کارت ملی جدید اقدام بکنند.

    وی بیان کرد: کلام امام بزرگوار در موردد اینکه آمریکا شیطان بزرگ است روز به روز بر حقیقت آن افزوده می‌شود و این نشان از ژرف اندیشی امام بزرگوارمان دارد.

    امام جمعه رامسر در پایان گفت: تصمیم آمریکا و اسرائیل مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف با اعتراض جهانی روبرو شد و باید بدانیم که اگر کشورهای اسلامی پشت هم باشند می‌توانند در مقابل ظلم و استکبار پیروز باشند.