بیانیه بسیج دانشجویی رامسر در پاسخ به تصمیم بی خردانه اخیر ترامپ

چاپ

به گزارش رامسرنوین، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر پایگاه المهدی (عج) نسبت به تصمیم مضحکانه ترامپ واکش نشان داده و در مقابل آن موضع مشخص گرفتند.بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن‌الرحیم

لعِنَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ بَنِی إِسْرائِیلَ عَلى‏ لِسانِ داوُدَ وَ عِیسَى ابْنِ مَرْیَمَ ذلِکَ بِما عَصَوْا وَ کانُوا یَعْتَدُونَ (مائده: ۷۸)

(آن کسان از بنى اسرائیل که به کفر گراییدند، بر زبان داود و عیسى بن مریم لعنت شدند. این از آن روست که [آنها] سرکشى کردند و پیوسته تجاوز مى‌نمودند )s

بعد از گذشت بیشتر از ۶۰ سال از اقدام اشغالگرانه صهیونیست ها در اشغال فلسطین {پاره تن اسلام} امروز شاهد گستاخی رئیس جمهور دولتی هستیم که در خوش خدمتی به صهیونیسم گوی سبقت را از تمامی ایادی شیطان ربوده است. ترامپ با اعلام تغییر پایتخت رژیم اشغالگر ضعف خود و اربابان صهیونیست خود را به جهانیان ثابت کرد ، گویا هر چه پیش تر میرویم انزوا و ذلت استکبار بیشتر می شود و جهانیان بر باطن این کودک کشان بیشتر پی میبرند .
هنوز خاطرات حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به خانه ها روستا ها و شهرهای فلسطینی ، لبنانی و کشتار فجیعانه ی صبرا و شتیلا و هزاران جنایت شیاطین اشغالگر در ذهن مردم دنیا باقی مانده است, اما همچنان فتنه گری ها و شرارت هایشان تمامی ندارد.
اما تاریخ نشان داده است که هر جا که مسلمان متحد ، یک دل و بدور از تعصبات تفرقه گرایانه در مقابل این جانوران شبهِ انسان قرار گرفته است آن ها را مفتضحانه به ورطه سقوط و شکست کشانده است .
این شرارت جدید با عث تعجیل در فرا رسیدن زمان نابودی آنها و تمام حامیانشان در جهان و منطقه میشود ‌ . امروز به فضل خدا شاهد شکست های قطعیِ مزدوران آمریکایی و اسرائیلی که به نیت تامین امنیت اسرائیل و ایجاد تفرقه در امت اسلامی بوجود آمده بودند بدست با توانای محور مقاومت، از شیعه و سنی با هدایت امام خامنه ای (مدظله العالی) و فرماندهی سردار دلیر اسلام حاج قاسم سلیمانی هستیم و در آینده نیز خواهیم بود.
این ابلهان بدانند که هر اقدامی بر علیه قدس شریف موجب میشود موج جدیدی از مدافعان حرم این بار برای دفاع از قبله اول مسلمین و حرم پیامبران به سمت نبرد با دشمن غاصب بشتابند تا به فضل خدا پیروزی نهایی را در نبرد آخر با شیاطین رقم بزنند.
ما دانشجویان بسیجی ضمن محکوم کردن این اقدام, واکنش عملی مقامات مسئول را خواستاریم.
ودر آخر بقول سید بزرگ مقاومت سید حسن نصرالله( حفظه الله) «ما نه کشور نه شهر نه روستا و نه طویله ای به نام اسرائیل نداریم که پایتخت داشته باشد»
(امام و رهبر صادق ما فرمودند اسرئیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید …‌)

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر پایگاه المهدی (عج)