پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , Tuesday 16 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 17508
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۲ آذر, ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    آرمات: چرا آن مربی در جورابش چاقو داشت؟!

    در جریان دیدار تیم‌های والیبال سایپا و خاتم اردکان اتفاقات عجیبی رخ داد و کار به چاقوکشی رسید!

    به گزارش رامسرنوین به نقل از  بلاغ، در جریان دیدار تیم‌های والیبال سایپا و خاتم اردکان اتفاقات عجیبی رخ داد؛ جایی که درگیری بین یکی از اعضای کادر فنی تیم والیبال سایپا با یکی از بازیکنان خاتم اردکان به پرتاب بطری و چاقوکشی رسید! جهانگیر تراب‌پور، مربی تیم والیبال سایپا در درگیری با سعید شیرود از جوراب خود چاقو درآورد و به بازیکن حریف حمله‌ور شد، اما وساطت سایرین موجب شد او نتواند این کار را انجام بدهد.

    مسعود آرمات، مربی سابق تیم والیبال سایپا و پدر همسر سعید شیرود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به اتفاقات رخ داده در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: واقعیت این است که این ماجرا به تنهایی ربطی به من پیدا نمی‌کند، اما از آنجایی که تراب‌پور نام مرا در یک برنامه تلویزیونی آورده لازم می‌دانم توضیحاتی را ارائه کنم.

    وی ادامه داد: این مربی در صحبت‌های خود عنوان داشته که از اتفاقات اخیر دلش شکسته است. من معتقدم که انسان‌ها خودشان باید شان و شخصیت خودشان حفظ کنند، نه اینکه به اجبار از سایرین احترام بخواهند و دنبال سلام گرفتن باشند. این مربی گفته من اعلام کرده بودم سعید شیرود در زمین نباشد، اما در پاسخ به این جمله باید بگویم زمانی که من سرمربی سایپا بودم او به عنوان کمک سوم من کار می‌کرد و حق اظهارنظر نداشت و فقط می‌توانست مشورت دهد تا در صورت تایید من تغییری ایجاد شود.

    سرمربی سابق تیم والیبال سایپا عنوان کرد: زمان زیادی از وقتی که او می‌خواست رحمان‌محمدی‌راد، بازیکن آن زمان بانک کشاورزی و از بازیکنان خوش اخلاق و مودب تیم ملی را مورد ضرب‌وشتم قرار دهد نمی‌گذرد که من جلوی این کار را گرفتم. این مربی یادش باشد که به سمت بازیکن خارجی من بطری آب پرتاب کرد؛ حالا چه انتظاری دارد که سایرین به وی احترام بگذارند؟

    آرمات گفت: این مربی در صحبت‌های خود به من تهمت زده که من به برخی بازیکنان وعده داده‌ام که سال آینده آنها را به تیم بانک کشاورزی بیاورم و همه چیز برنامه‌ریزی شده بود. سوال من این است که آیا اقدامات من که اصلاً در اردکان حضور نداشتم برنامه‌ریزی شده بود یا اقدامات خودش که چاقو در جورابش گذاشته و آماده رزم بود؟ ضمن اینکه اول فصل جاری چگونه می‌توان برای فصل آینده برنامه‌ریزی کرد و تیم بست؟

    وی افزود: این مربی می‌گوید سعید شیرود به من سلام نکرد و بعد از ست اول فحاشی هم کرده است. همه اهالی والیبال سعید شیرود را می‌شناسند و تاکنون هیچ بی‌اخلاقی از او ندیده‌اند. حمید سوسن‌آبادی که تراب‌پور معتقد است شاهد بدرفتاری‌های شیرود است هم هم به من گفت که فحاشی از سعید ندیده و فقط دیده که مربی سایپا بطری را به صورت شیرود زده است. که ضمن اینکه وقتی این مربی بطری آب به صورت شیرود می‌زند چه انتظاری از این بازیکن دارد؟ طبیعی است که بازیکن هم واکنش نشان می‌دهد. مگر می‌شود هرکسی که به ما سلام نکرد یا جواب سلام‌مان را نداد، کتک بزنیم؟ این موضوعات کجای ورزش حرفه‌ای نوشته شده است؟ مربی تعریف ارزشمندی دارد که از رب و پروردگار می‌آید؛ آیا او قدر این نام و جایگاه را می‌داند؟