پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 17413
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۸ آذر, ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    راننده سرویس مدرسه ۲ سال مرا به خانه اش می برد و..! / ناگفته هایی تلخ دختر تهرانی از ۹ سالگی اش در دادگاه تهران

    دختر ۱۶ساله که مدعی است شش سال قبل وقتی که ۹سال داشته به مدت دو سال از سوی راننده سرویس مدرسه مورد آزار قرار گرفته است دیروز در دادگاه حاضر شد و راز تکان دهنده را برملا کرد.

     به گزارش رامسرنوین به نقل از  بلاغ، دختر ۱۶ساله که مدعی است شش سال قبل وقتی که ۹سال داشته به مدت دو سال از سوی راننده سرویس مدرسه مورد آزار قرار گرفته است دیروز در دادگاه حاضر شد و راز تکان دهنده را برملا کرد.

    راننده سالخورده سرویس مدرسه اما منکر آزار شیطانی این دختر شد.

    به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده به دنبال شکایت یک دختر ۱۶ ساله به نام مهناز در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. این دختر که همراه پدر و مادرش به پلیس آگاهی رفته بود، گفت شش سال قبل وقتی که ۹ ساله بودم از سوی راننده سرویس مدرسه مورد آزار قرار گرفتم.

    این دختر در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من کلاس سوم دبستان درس می خواندم، راننده سرویس مدرسه هر روز به دنبال می‌آمد تا مرا به مدرسه ببرد. اما او طی دو سال بعد از مدرسه مرا به خانه اش می برد و آزار می داد.

    کلاس سوم تا پنجم را به اجبار پدر و مادرم به مدرسه می رفتم. نمی خواستم به مدرسه بروند اما جرات نداشتم در این باره حرفی به پدر و مادرم بزنم. پدر و مادرم فکر می کردند راننده سرویس مرد خوبی است. به همین خاطر دوسال سکوت کردم و وقتی کلاس پنجم را به پایان رساندم دیگر راننده سرویس را ندیدم. اما خاطره دوسال آزار هرگز از ذهنم پاک نمی شود. به همین خاطر به افسردگی مبتلا شدم.

    پدر و مادرم مرا برای درمان پیش یک روان شناس بردند و آنجا بود که ماجرا را به روانشناس توضیح داد. حالا بعد از ۶ سال که این راز برملا شده آمده ام تا از راننده سرویس مدرسه شکایت کنم. وقتی پزشکی قانونی ادعای این دختر را تایید کرد متهم ۶۴ ساله بازداشت شد.

    این مرد میانسال دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پشت درهای بسته و غیر علنی پای میز محاکمه ایستاد.

    در این جلسه دختر نوجوان به تشریح جزئیات دو سال آزار شیطانی پرداخت و نشانی های خانه مرد سالخورده را که در آن مورد آزار قرار می گرفت به قضات ارائه داد. متهم اما ادعا کرد بی گناه است.

    این مرد گفت من هرگز این دختر را آزار ندادم. فقط یک بار او را به خانه بردم تا کتاب به او هدیه بدهم. حالا هم نمی دانم چرا بعد از شش سال چنین ادعایی را مطرح کرده است.

    پدر شاکی گفت: وقتی این ماجرا برملا شد شوکه شدم. من از خانواده سایر بچه هایی که با سرویس این متهم به مدرسه می‌رفتند صحبت کردم و فهمیدم این مرد چند نفر دیگر از بچه‌های مدرسه را نیز آزار داده بود اما خانواده آنها حاضر نشدند از وی شکایت کنند. این مرد یک شیطان Evil است و برای او اشد مجازات می خواهم.