از نکات وصیتنامه شهید حسینی، توصیه به رعایت حجاب و پیروی از ولایت بود

چاپ

به گزارش رامسرنوین، سردار حجتی نیا در مراسم شام شهادت امام حسن عسکری (ع) و یادبود شهید عبدالله حسینی که در منزل این شهید و به همت هیئت فاطمیون شهرستان رامسر برگزار شد، ضمن بیان خاطراتی از دوران جبهه و زمان شهادت این شهید گفت: شهید عبدالله حسینی در زمان شهادت با قرآنی که به دست داشت به شهادت رسید و در دنیا به هیچ چیز دلبستگی نداشت و فقط به شهادت فکر می کرد.

مسئول گفتمان انقلاب اسلامی رامسر افزود: شهید حسینی زمانی که قصد رفتن به جبهه را داشت، از او درخواست کردند که هر چه زودتر به شهر خود بازگردد که این شهید در جواب گفت که من برای شهادت خواهم رفت که این امر نشان از اخلاص آن شهید داشت.

وی ادامه داد: زمانی که این شهید به شهادت رسید، چند قطعه از کارت هایی که در جیب لباس این شهید بود را برداشتم و پس از سی و چند سال که آنها را در اختیار داشتم، خدمت خانواده ی این شهید تقدیم کردم.

وی گفت: یکی از این کارت ها مربوط به عضویت در بسیج بود و کارت بعدی مربوط به عضویت در تیپ ۲۵ کربلا و کارت دیگری نیز عکس امام (ره) در آن نقش بسته بود که همه ی این کارت ها به دلیل مجروحیت این شهید به خون آغشته شده بود.

سردارحجتی نیا ادامه داد: در پشت آن کارتی که مربوط به عضویت در تیپ کربلا بود آیه ی قرآنی در آن نوشته بود که معنی آیه این بود؛ “ای انسان در راه خدا تلاش کن و حتما به ملاقات خدا خواهی رفت” که در زیر معنی این آیه، امضای شهید سید عبدالله حسینی وجود داشت.
وی با بیان اینکه وصیت نامه این شهید در یازده صفحه نگارش شده بود گفت: از نکات جالب این وصیتنامه، توصیه های این شهید در باب موضوعاتی نظیر حضور در بسیج، رعایت حجاب و کمک به نهضت سواد آموزی بود که انسان را به یاد توصیه های امام راحل می انداخت.

شورای مرکزی گفتمان انقلاب اسلامی رامسر در ادامه این خاطره گویی افزود: در حاشیه وصیت نامه ی این شهید، جملات زیبایی نوشته شده بود که یکی از آنها این جمله بود؛”مبارزه ی با نفس راهی برای عبدالله شدن” که منظور از عبدالله شدن، بنده خدا بودن بود و یا این جمله که “جبهه دانشگاهی است که فارغ التحصیلان و مدرکش شهادت است.”
مهندس حجتی نیا در ادامه با بیان اینکه بعد از شهادت این شهید، به اذعان اهالی منطقه، این شهید حاجت های زیادی را روا کرده است افزود: حتی تا چند سال قبل هم بر سر مزار شهید حسینی صندوقی برای جمع آوری نذورات مردمی گذاشته شده بود و دلیل این اتفاق، معامله ی این شهید با خدا بود و این موضوع باعث عزت روز افزون این شهید شده است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه یقینا روح شهید در جمع ما حاضر است گفت: توفیقی شد که در چنین شبی در محضر ایشان هستیم و باید از پدر و مادر این شهید برای تربیت چنین فرزندانی تقدیر کرد و در ثانی به امام خمینی(ره) که توانست چنین تحولی را ایجاد کند باید تبریک گفت که امروز نیز چنین جوانانی نظیر شهید حججی ها وجود دارند و به فرموده مقام معظم رهبری رویش های نسل جدید محسوب می شوند و همچنین افزود:جوانانی نظیر شهید حججی جزو رویش های نسل جدید محسوب می شوند.