احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری در روستاهای رامسر غیر علمی است

چاپ

به گزارش رامسرنوین، شمس الله شریعت نژاد در گفت وگو با رامسر نوین با بیان اینکه با انجام کارهای غیر علمی که در منطقه به صورت متعدد وجود دارد مخالف هستم، گفت: کنار گذر ساحلی رامسر ۳۳ نوع اشکال زیست محیطی دارد اما باید در جهت رفاه و تامین منافع مردم کار کنیم.

وی افزود: احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری در روستاهای غرب رامسر شبیه ایجاد باتلاقی در پشت کمربندی رامسر است که بوی تعفن آن سبب گرفتاری مردم می شود که مسئولان باید پاسخگوی این امر باشند.

شریعت نژاد تصریح کرد: شبکه فاضلاب نیاز اساسی هر شهر بوده و با توجه به فضای ایجاد تصفیه خانه و اقلیمی که این شهر دارد باید با بررسی آثار و ارزیابی زیست محیطی عمل کنیم.

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد با اشاره به اینکه بوی تعفن فاضلاب دارای اثرات منفی بوده و نباید در این منطقه انجام شود، گفت: برای شهر رامسر متناسب با شان مردم مطالعات دقیق صورت گرفته و تعدد تصفیه خانه در شهر عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه جمع کردن فاضلاب و هدایت آن به سمت دریا، پمپاژ و ریختن آن در یک منطقه دیگر و پیش بینی نشدن شبکه فاضلاب برای روستاهای غرب رامسر سبب ایجاد بوی تعفن شده است، تصریح کرد: اگر ایجاد تصفیه خانه فاضلاب شهری در روستاها مشکل زیست محیطی ندارد با احداث چندین تصفیه خانه فاضلاب در داخل شهر و هدایت آن به دریا انجام شود.

این نماینده مجلس گفت: ایجاد تصفیه خانه در روستاها قرار دادن مردم در مقابل نظام بوده و حرکت انقلابی نیست و در جهت تقابل با منافع مردم نباید اقدامی صورت گیرد. مسئولین با تصمیم گیری درست و عقلانیت برخورد کنند تا احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری به خوبی مدیریت شود.

وی افزود: برخی افراد در شبکه های مجازی به دنبال تخریب بوده و از سوژه هایی که در جامعه اتفاق می افتد سوء استفاده می کنند.