پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 23 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 17280
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۵ آذر, ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    نصرت الله کوزه گر گفت:

    در مدت سال های خدمتم سعی کردم در شادی ها و ناکامی ها در کنار مردم باشم

    شهردار سابق رامسر در مراسم تکریم و تودیع خود گفت: طی سالهای مسئولیت دشواری ها و شادکامی های زیادی را در کنار مردم دیدم و سعی کردم تا در بحران های اتفاق افتاده در شهر در کنار مردم و همشهریان خوبم تمام قد بایستم.

    به گزارش رامسرنوین،نصرت کوزه گر در مراسم تکریم و تودیع خود ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: حرفی که در مورد کارها و اقدامات شهرداری باشد تمایل ندارم بیان کنم چون در رسانه ها و فیلم آماده شده در مراسم آمده است.

    وی در سخنرانی خود متن آماده شده ای را قرائت کرد و بیان داشت: از حسن نظر شورای اسلامی دوره های سوم و چهارم و پنجم تشکر کنم و باید بگویم که هر چه در توان داشتم به کار بستم تا زیرساخت های توسعه در شهر رامسر را فراهم کنم.

    وی افزود: طی سالهای مسئولیت دشواری ها و شادکامی های زیادی را در کنار مردم دیدم و سعی کردم تا در بحران های اتفاق افتاده در شهر در کنار مردم و همشهریان خوبم تمام قد بایستم.

    شهردار سابق رامسر در ادامه بیان کرد: به خاطر مردمی چنین فرهیخته و صبور شکرگزار هستم و از همه حلالیت می طلبم و از کاستی ها و کوتاهی هایی که وجود داشت از مردم عزیز شهرم عذرخواهی می کنم.

    وی گفت: قدرشناسی های شما در طول ۶ ساله خدمتم نا خوشی را از تنم دور کرد.

    کوزه گر تصریح کرد: از حسن انتخاب نظر شورای اسلامی شهر رامسر در دوره های گذشته و این دوره تشکر می کنم و از محضر استانداران محترم ادوار شش ساله گذشته نیز تقدیر و تشکر دارم.

    وی افزود: از همه عزیزانی که در طول شش سال با ما همکادی داشتند، مشاورین دلسوز و کمیته کارشناسی عمران تشکر می کنم.

    وی در پایان گفت: از هیچ یک از مردم خوب شهر عزیزم خاطره بدی ندارم و هوای دلم به عشق مردم صاف و آفتابی است.