پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ , Wednesday 17 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 17278
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۵ آذر, ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    معاون عمرانی استاندار مازندران:

    تفکیک زباله از مبدا در استان مازندران به طور جدی در حال پیگیری است

    معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: تفکیک زباله از مبدا یکی از مباحثی است که باید برای آن برنامه ریزی داشته باشیم چون ظریب تجمیع زباله را ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش می دهد و این مهم در استان مازندران در حال شکل گیری است.

    به گزارش رامسرنوین، علی نبیان در مراسم  و معارفه شهردار رامسر گفت: به مدیران شهری تاکید می کنم ساخت و سازی که انجام می شود باید بر اساس اقیلم منطقه باشد و رعایت اصول شهرسازی را باید مسئولین و مدیران شهری مورد توجه قرار دهند.

    وی افزود: یکی از دغدغه های همه مردم مازندران و مردم مهمان نواز رامسر بحث پسماند زباله است که اتفاقات خوبی در دولت تدبیر و امید در حال برنامه ریزی است.

    معاون عمرانی استاندار مازندران در ادامه بیان کرد : در شهرستان تنکابن با محوریت سه شهرستان عباس آباد و تنکابن و رامسر به دنبال بهره برداری کارخانه پسماند هستیم.

    وی تصریح کرد: تفکیک زباله از مبدا یکی از مباحثی است که باید برای آن برنامه ریزی داشته باشیم چون ظریب تجمیع زباله را ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش می دهد و این مهم توسط شهرداران در حال شکل گیری است.

    وی تاکید کرد: تفکیک زباله از مبدا نیز توسط بخشداران و دهیاران در بخش روستایی در حال پیگیری است.

    نبیان یادآور شد: جایگاه شوراها نظارت بر امور شهرداری است و هر جایی که شهردار نتوانست وظیفه خود را به خوبی انجام دهد باید شوراها وظیفه نظارت و اقدام خود را به خوبی انجام دهند.

    وی گفت: همه باید با تلاش شهر خود را بسازیم زیرا مدیریت شهری به تنهایی موفق نمی شود بلکه باید همه ادارات و نهادها در یک مسیر برای توسعه شهر گام بردارند.

    وی افزود: مهندس کوزه گر در ۶ سال تلاش شبانه روزی گام های بسیار خوبی را برای شهر برداشتند.

    معاون عمرانی استاندار مازندران ادامه داد: فراموش نمی کنیم اتفاقات سال ۹۲ و برفی که در این شهر نشست و تلاش شبانه روزی همه مدیران که باعث شد که آن اتفاق را اگرچه سنگین بود پشت سر بگذازیم.

    وی بیان کرد: آقای باقرسلیمی از شهرداران خوب و موفق ما بودند و هستند که انتظار داریم با همان تلاش های گذشته و با همت بیشتر ادامه دهند و در مسیر توسعه شهر رامسر گام بردارند.