لزوم نگاه ویژه مسئولان مرکز استان به رامسر

چاپ

به گزارش رامسرنوین محمد آزاد فرماندار رامسر در مراسم تودیع و معارفه شهردار رامسر طی سخنانی اظهار کرد: اموز تکریم مهندس کوزه گر را برگزار می کرنیم که ۶ سال در این شهر زحمات فراوانی برای توسعه شهر داشتند و آن چیزی که اکنون در رامسر می بینیم مرهون تلاش های شهرداران گذشته تا اکنون است.

وی افزود: گامهای ماندگاری را دوره چهارم شورای شهر در رامسر برداشته شد که این نشانه تلاش همه اعضا و شهردار محترم بود.

فرماندار رامسر بیان کرد: همراهی های که اعضای شورای شهر و همدلی که داشتند و مجموعه همراهی مسئولان در شهرستان سبب شد که بتوانیم دستاوردهای خوبی را در رامسر داشته باشیم.

ویدر ادامه تصریح کرد: با اهداف و پیشرفت حقیقی و در شأن مردم رامسر فاصله بسیاری داریم و باید تلاش کنیم که به توسعه روز افزون شهر رامسر برسیم.

وی اضافه کرد: از آقای باقرسلیمی انتظار داریم که از فرصت این مسئولیت استفاده کند و خدمتگزار مردم باشد.

آزاد یادآور شد: ۶ سال برای آقای کوزه گر زود گذشت و برای شما هم اینطور است و باید شما برای خدمت به مردم تلاش کنید.

وی گفت: اعضای شورای شهر کمک بکنند و با ظرفیت و پتانسیلی که در اعضای دوره پنجم شهر وجود دارد و استعداد مدیریت شهری که اقای باقرسلیمی دارد باید با همراهی و همدلی گام های خوبی را برای توسعه شهر بردارند.

وی تاکید کرد: رامسر شهری توریست پذیر و گردشکر پذیر است و سالانه ۵ تا ۷ میلیون گردشگر در شهر رامسر داریم که ۵۰ هزار آن توریست خارجی هستند که می طلبد مسولین مرکز استان نگاه ویژه تری به رامسر داشته باشند.

فرماندار رامسر اضافه کرد: جهاز رامسر که معروف به عروس شهرهای شمال است باید تهیه شود و این نیاز به نگاه ویژه مسئولان استان و کشور دارد.

محمد آزاد در پایان گفت: از خدمتگزاران و همه کارمندان شهرداری رامسر به خاطر تمام خدماتشان هم تشکر می کنم.