پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 17276
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۵ آذر, ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    محمد آزاد:

    لزوم نگاه ویژه مسئولان مرکز استان به رامسر

    فرماندار رامسر در مراسم تودیع و معارفه شهردار رامسر گفت: رامسر شهری توریست پذیر و گردشکر پذیر است و سالانه ۵ تا ۷ میلیون گردشگر در شهر رامسر داریم که ۵۰ هزار آن توریست خارجی هستند که می طلبد مسولین مرکز استان نگاه ویژه تری به رامسر داشته باشند.

    به گزارش رامسرنوین محمد آزاد فرماندار رامسر در مراسم تودیع و معارفه شهردار رامسر طی سخنانی اظهار کرد: اموز تکریم مهندس کوزه گر را برگزار می کرنیم که ۶ سال در این شهر زحمات فراوانی برای توسعه شهر داشتند و آن چیزی که اکنون در رامسر می بینیم مرهون تلاش های شهرداران گذشته تا اکنون است.

    وی افزود: گامهای ماندگاری را دوره چهارم شورای شهر در رامسر برداشته شد که این نشانه تلاش همه اعضا و شهردار محترم بود.

    فرماندار رامسر بیان کرد: همراهی های که اعضای شورای شهر و همدلی که داشتند و مجموعه همراهی مسئولان در شهرستان سبب شد که بتوانیم دستاوردهای خوبی را در رامسر داشته باشیم.

    ویدر ادامه تصریح کرد: با اهداف و پیشرفت حقیقی و در شأن مردم رامسر فاصله بسیاری داریم و باید تلاش کنیم که به توسعه روز افزون شهر رامسر برسیم.

    وی اضافه کرد: از آقای باقرسلیمی انتظار داریم که از فرصت این مسئولیت استفاده کند و خدمتگزار مردم باشد.

    آزاد یادآور شد: ۶ سال برای آقای کوزه گر زود گذشت و برای شما هم اینطور است و باید شما برای خدمت به مردم تلاش کنید.

    وی گفت: اعضای شورای شهر کمک بکنند و با ظرفیت و پتانسیلی که در اعضای دوره پنجم شهر وجود دارد و استعداد مدیریت شهری که اقای باقرسلیمی دارد باید با همراهی و همدلی گام های خوبی را برای توسعه شهر بردارند.

    وی تاکید کرد: رامسر شهری توریست پذیر و گردشکر پذیر است و سالانه ۵ تا ۷ میلیون گردشگر در شهر رامسر داریم که ۵۰ هزار آن توریست خارجی هستند که می طلبد مسولین مرکز استان نگاه ویژه تری به رامسر داشته باشند.

    فرماندار رامسر اضافه کرد: جهاز رامسر که معروف به عروس شهرهای شمال است باید تهیه شود و این نیاز به نگاه ویژه مسئولان استان و کشور دارد.

    محمد آزاد در پایان گفت: از خدمتگزاران و همه کارمندان شهرداری رامسر به خاطر تمام خدماتشان هم تشکر می کنم.