پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 18 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 17265
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۴ آذر, ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ:

    در جهان اسلام از بسیج الگو می‌گیرند/بسیج امروز تبدیل به یک تفکر شده است

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ با بیان اینکه امروز در جهان اسلام از بسیج جمهوری اسلامی ایران الگو می‌گیرند و بسیج تبدیل به اسوه قابل تعبت در جهان اسلام شد، گفت: امروز بسیج تبدیل به یک تفکر شده است.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از  بلاغ به نقل از سیمرغ ما، محمد برمر بعد از ظهر امروز در جمع پرشور بسیجیان این شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج نماد اخلاص، معنویت و جان‌فشانی است.

    وی افزود: بسیج را از روز اول در میدان عمل دیدیم.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ با بیان اینکه امروز در جهان اسلام از بسیج جمهوری اسلامی ایران الگو می‌گیرند و بسیج تبدیل به اسوه قابل تعبت در جهان اسلام شد، تصریح کرد: امروز بسیج تبدیل به یک تفکر شده است.

    این مسؤول ادامه داد: امروز استکبار جهانی برای زدن شاخ و برگ‌های ریشه دوانیده شده انقلاب اسلامی در جهان اسلام و فراتر از آن تا شاخ آفریقا و قلب اروپا و آمریکا کار سختی دارد و باید هزینه‌های سنگینی پرداخت کند چراکه با تفکر بسیجی مواجه است.

    برمر با اشاره به اینکه یکی از دلایل تولد ولد نامشروع جهان اسلام داعش، شیوع ترویج و تبلیغ اسلام در اروپا، آمریکا و حتی در درون ارتش آمریکا بود، اظهار کرد: چیزی شبیه داعش را درست کردند تا آن را به‌عنوان نماد اسلام نشان دهند تا مردم را نسبت به اسلام بدبین کنند.

    وی افزود: امروز ملت‌های دنیا یکی بعد از دیگر بیدار می‌شوند و دست‌نشانده‌های آمریکا یکی پس از دیگری از صحنه خارج می‌شوند تا زمانی که آمریکا چاره‌ای جز تسلیم در مقابل انقلاب اسلامی ندارد.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ با تأکید بر اینکه قدرت دفاعی امنیتی، قدرت فرهنگی تمدنی، قدرت سیاسی و قدرت اقتصادی چهار عامل اقتدار ملی است، تصریح کرد: امروز خیلی از کشورهای جهان حتی توان مرگ بر آمریکا گفتن ندارند اما جمهوری اسلامی طی ۴۰ سال این مسیر را تجربه کرد و از کودکان نونهال تا پیران کشور دغدغه‌اش این موضوع است و مرگ بر آمریکا را در صحنه عمل نشان می‌دهند.

    این مسؤول ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس تنوری شد که مردم در آن آبدیده شدند و امروز به‌سادگی از پس آمریکا برمی‌آیند.

    برمر با اشاره به اینکه آمریکا در حال شکست خوردن در همه عرصه‌ها هست چرا که عقبه اعتقادی را ندارد، اظهار کرد: جنگ ما جنگ گوشت و گلوله بود و اینجاست که شهید آوینی می‌گوید: «بشکند بر دستی که ننویسد بر بسیجیان، این سپاهیان خمینی چه گذشت»

    وی افزود: امروز باید این جمله را در وصف شهید آوینی‌های دهه ۹۰ تکرار کنیم.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ با بیان اینکه قدرت سیاسی یکی دیگر از عوامل اقتدار ملی است که در لفظ عامیانه به حضور مردم در صحنه اشاره دارد، تصریح کرد: حضور مردم در صحنه نماد بسیج است، هر مملکتی که توانست مردم را در صحنه نگه دارد او پیروز همه میدان‌ها است.

    این مسؤول ادامه داد: عده‌ای از حضور مردم در صحنه دچار فهم غلط می‌شوند اما باید گفت این حضور مردم مربوط به جناح و جریان خاصی نیست.

    برمر با اشاره به اینکه اشاره حضرت آقا به اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد مردمی نه اقتصاد دولتی، اظهار کرد: در نیروهای مسلح به‌ویژه در سپاه تجربه کردیم و امنیت را مردمی کردیم که نتیجه آن را امروز می‌بینید.

    وی با بیان اینکه اگر کسی از تریبون و تابلوی سپاه استفاده کرد و گفت هرکسی فرم پر کند بسیجی است و پر نکرد بسیجی نیست دارای تفکر غلطی است و خواسته یا ناخواسته در حال پیاده کردن نقشه شوم دشمن است، تصریح کرد: در سلول‌های بنیادی، دانش هسته‌ای و فناوری موشکی تفکر بسیجی را می‌بینیم.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ ادامه داد: عامل اقتصادی یکی از عوامل بسیار مهم اقتدار ملی است و اگر در کشوری توان اقتصادی ضعیف باشد نمی‌تواند در مقابل دستگاه پر هاضمه نظام سلطه ایستادگی کند.

    برمر با اشاره به اینکه این چهار عامل اقتدار یک کشور است و اگر کسی نداشته باشد در دستگاه پرحاشیه نظام بی‌رحم سلطه بلعیده‌شده و اثری از او باقی نمی‌ماند، گفت: این همان اتفاقی بود که می‌خواستند در سوریه پیاده کنند اما به برکت مجاهدت‌های رزمندگان جبهه مقاومت در رأس رهبر معظم انقلاب اسلامی، شیخ حسن نصرالله، آیت‌الله سیستانی و سردار حاج قاسم سلیمانی این اتفاق رخ نداد.