پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 16960
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۴ آبان, ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    جلالی: در فوتبال یک دوست دارم و ۱۰۰ دشمن

    سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید بعضی افراد می‌خواهند نتیجه‌گیری تیمش را زیر سوال ببرند.

     به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی مقابل صنعت نفت آبادان در خانه در نشست خبری حضور یافت و درباره این دیدار گفت: قبل از هر چیز از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم. آن‌ها با وجود فضای سنگین و ناجوانمردانه‌ای که برای ما به وجود آوردند، با تمام وجودشان بازی کردند و ظرفیت‌های ما مشخص است. کسب ۲۴ امتیاز از ۱۲ بازی باعث می‌شود به کار خودم و این بازیکنان افتخار کنم.

    او ادامه داد: بازیکنانم بازی خوبی انجام دادند و موقعیت‌های متعدد ایجاد کردیم. وقتی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم به ناچار به تیم حریف نیز موقعیت‌هایی دادیم. اگر قضاوت برابر بود، می‌توانستیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم. ما بعد از گل، سه بار شانس زدن گل دوم را داشتیم که این فوتبال است و اگر قدر موقعیت‌ها را ندانیم گل می‌خوریم.

    جلالی درباره حواشی اخیر و بحث‌های مربوط به جادوگری در فوتبال گفت: سال‌ها است که من در این فوتبال کار می‌کنم. همیشه سعی کرده‌ام بهترین خدماتم را به فوتبال ارائه دهم. من جوانان زیادی را به فوتبال معرفی کردم که کسی فکرش را هم نمی‌کرد آن‌ها روزی ستاره شوند اما هر بار که تیم من کمی جان گرفت و نتایج خوبی کسب کرد، موضوعاتی ساخته شد که این نتایج را به حاشیه ببرند. اکنون نیز همین اتفاق افتاده است. مسائل حاشیه‌ای همیشه تاثیرات منفی خود را خواهند داشت. آن‌هایی که این کار را کردند خوشحال باشند اما من با اطمینان می‌گویم که به کاری که انجام می‌دهم در طول این ۴۰ سال افتخار می‌کنم. سعی می‌کنم همواره در همین مسیر قدم بگذارم زیرا می‌دانم مسیری خداپسندانه و فوتبالی است. دیشب از خدا شکایت کردم که چرا چنین بلایی سر من می‌آید.

    جلالی درباره شکست ناپذیری در خانه و همچنین موفقیت جوانانش گفت: امروز شش بازیکن امید ما روی نیمکت بودند و چند بازیکن داخل زمین از تیم‌های پایه آمده بودند. بازیکنانی مانند امامعلی و روستایی. فرض کنید اگر یک فرزند داشته باشید که او را بزرگ کنید اما در مقابل شما بایستد، چه حسی پیدا می‌کنید؟ من این همه برای فوتبال زحمت کشیدم، چرا باید با من این گونه برخورد شود؟ شما انتظار دارید من به این سوالات چگونه پاسخ دهم؟ زمانی که به شما تهمتی می‌زنند و شما می‌خواهید دفاع کنید این معنی را می‌دهد که شاید یک اتفاقاتی افتاده باشد و به حقیقت دامن خواهید زد.

    او ادامه داد: هر کسی خود و خدای خود می‌داند که چه کاری انجام داده است. من می‌دانم در طول این سال‌ها چه کاری انجام داده‌ام و ۱۰۰ درصد مقابل خداوند روسفیدم. از این که تا تیمم می‌خواهد جان بگیرد، حاشیه درست می‌شود و تهمت و افترا زده می‌شود، عاصی شده‌ام. نمی‌دانم چرا زمانی که می‌بازم می‌گویند مربی‌گری‌اش بد است اما وقتی می‌برم می‌گویند جادوگری است. یک سال بد می‌شود آیا سال‌های دیگر، جادوگر خواب است؟ نمی‌دانم چرا در این فوتبال یک دوست دارم و ۱۰۰ دشمن.

    جلالی درباره ثبات تیمش گفت: پیکان می‌تواند این ثبات را حفظ کند اما شما می‌دانید در این فوتبال هر آدم موفقی را می‌زنند. پارسال که به پیکان آمدم اسکلت آن تیم لیگ یکی را حفظ کردم و چند بازیکن خوب اضافه شد و تیم توانست پس از چند سال رفت و آمد در لیگ بماند. آینده پیکان چه با حضور من و چه بدون حضور من با همین روند به خوبی پیش می‌رود. باید به این تیم فضا داده شود زیرا ۱۴ بازیکن از تیم امید دارد. قرارداد بازیکنان ما جزو متوسط‌ترین‌ها است و ما کار ویژه‌ای انجام نداده‌ایم. این بازیکنان هستند که می‌خواهند خودشان را اثبات کنند. مطمئنم که از دل این تیم، چند ملی‌پوش خوب بیرون خواهد آمد.