بازارچه خیریه دانشجویی در دانشگاه مازندران برپا شد

چاپ

 به گزارش رامسرنوین به نقل از نگاه آزاد، بازارچه خیریه به همت کانون زندگی به توان ۲ در دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران راه اندازی شد و تا روز پنج شنبه ۱۱ آبان ماه ادامه دارد.
در این بازارچه که به همت جمعی از دانشجویان دانشگاه مازندران برپا شد چندین غرفه شامل مواد غذایی، پوشاک، لوازم بهداشتی، صنایع دستی و کتاب در معرض دید دانشجویان قرار گرفت.

در بازارچه مذکور دانشجویان، صنایع دستی و خلاقیت ها و ابتکارات خود را به نمایش و فروش گذاشته اند و درآمدهای حاصله نیز به نفع کودکان مبتلا به بیماری سرطان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شایان حسین زاده دبیر کانون زندگی به توان۲ در خصوص اهداف تاسیس و فعالیت کانون گفت: کانون خیریه زندگی به توان۲ در زمستان سال ۱۳۸۲ و با هدف تسکین آلام بشری فارغ از رنگ، نژاد، جنس و مذهب، تاسیس گردید.

دبیر کانون زندگی به توان۲ ادامه داد: این خیریه تامین دارو، هزینه های پزشکی، ادوات بهداشتی، خدمات رایگان درمانی و تامین هزینه های معیشتی را بر خود لازم دانسته و بی وقفه در طول دوره درمان و پس از آن بیماران نیازمند تحت پوشش، تحت حمایت های مادی و معنوی این خیریه قرار دارند.

حسین زاده در پایان خاطرنشان کرد: زندگی به توان ۲ این پویایی و استمرار را مدیون اعضای این خیریه است که بدون هیچ چشمداشتی وقت و هزینه خود را وقف بهبود زندگی بیماران مبتلا به سرطان کرده‌اند.