مصدومیت ۱۶ نفر در حوادث تصادف محمودآباد

چاپ

 به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ به نقل از آوای‌شمال، حمیدرضا فرنیا دقایقی قبل در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در یک تصادف که ساعت ۱۰صبح در مسیر کمربندی محمودآباد اتفاق افتاد، دو خودرو پراید باهم برخورد کردند.

وی تصریح کرد: آمبولانس‌ پایگاه تلیکسر بلافاصله پس از دریافت گزارش تصادف به محل حادثه اعزام شد و پس از انجام اقدام‌های رهایی‌سازی سرنشین‌های این خودروها و انجام اقدامات اولیه درمانی، مصدومان را به بیمارستان ۱۷شهریور آمل انتقال داده‌اند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ محمودآباد افزود: در حادثه دیگری که ساعت ۱۲ اتفاق افتاد یک خوردو یراید در مسیر روستای گل‌محله سرخ‌رود با یک خودروی پیکان وانت برخورد کرد که منجر به زخمی شدن سرنشینان این خوردوها شد.

وی گفت: در کمترین زمان بعد از اطلاع از این حادثه آمبولانس پایگاه‌ سرخ‌رود به محل اعزام شد و مصدومان به بیمارستان فریدونکنار انتقال یافتند.

فرنیا همچنین از تصادف دیگری در سرخ‌رود خبر داد و گفت: در ساعت ۲۳ شب گذشته یک دستگاه موتور سیکلت دچار واژگونی شد و راکب موتور مصدوم شد.

وی تصریح کرد: آمبولانس پایگاه معلم‌کلا پس از دریافت گزارش تصادف به محل حادثه اعزام شد و مصدوم را به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل کرد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ محمودآباد در پایان گفت: در این سه حادثه ۱۶ نفر شامل ۶ زن و ۱۰ مرد مصدوم شدند و با شرایط مطلوب به بیمارستان‌ها انتقال یافتند.