پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 1670
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۹ دی, ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    خطیب نماز جمعه رامسر عنوان کرد:

    وحدت و لبیک به اوامر رهبری شرط پیروزی در همه میدان ها است/ جشن ها نباید به گونه ای باشد که ما را به سمت گناه ببرند!

    امام جمعه رامسر با بیان اینکه امروز باید همه با هم همدل و وحدت داشته باشند گفت: اگر همچنان بزرگان ما و مخصوصا رئیس جمهور سرباز ولایت باشند و رهنمود های رهبری را نصب العین خود قرار بدهند یقینا این مردم و این ملت تحت اوامر ولی زمان خود در همه صحنه ها و میدان ها به حول قوه الهی پیروز خواهند بود.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در خطبه های نماز جمعه امروز در جمع نماز گزاران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و همچنین تبریک به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: در هفته اخیر دیدار مردم قم با رهبر معم انقلاب را داشتیم که در این دیدار همه سخنان رهبری مانند همیشه دلنشین و ارزشمند بوده و باید  نکات این سخنان را نصب العین خود قرار دهیم و رهنمودهای حکیمانه ایشان  را انجام دهیم.

    وی افزود: مسئولان نظام باید مواظب باشند درگفتار و کلام خودشان و دولت مردان باید این کلام حضرت آقا را نصب العین خود قرار بدهند و اگر این کار را نکنند در این فشار تحریم ها روز گار بدی را باید انتظار داشت اما با وحدت و یکپارچگی تحریم ها را یقینا پشت سر خواهیم گذاشت.

    وی اظهار داشت: تحریم ها نسبت به جمهوربی اسلامی ایران جدی است تا جایی که مستکبرین جهان دارو و نیاز های درمانی ما را بر ما تحریم کرده اند.

    امام جمعه رامسر بیان داشت: در هیچ قانونی و حقوق بین المللی اینگونه نیست که نیازهای درمانی و انسانی در یک کشور تحریم باشد اما مستکبرین جهان با گستاخی این کارها را انجام می دهند.

    وی با بیان اینکه امروز باید همه با هم همدل و وحدت داشته باشند تصریح کرد: اگر همچنان بزرگان ما و مخصوصا رئیس جمهور سرباز ولایت باشند و رهنمود های رهبری را نصب العین خود قرار بدهند یقینا این مردم و این ملت تحت اوامر ولی زمان خود در همه صحنه ها و میدان ها به حول قوه الهی پیروز خواهند بود.

    وی با تشکر ویژه از دست اندرکاران برگزاری جشن های روز میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) خاطر نشان کرد: این جشن ها نبایستی به گونه ای باشد که ما را به سمت گناه ببرد بلکه باید طوری برنامه ریزی و اجرا شود که دل امام زمان (عج) را شاد کند.

    حجت الاسلام مرتضوی در همین زمینه تاکید کرد: برخی از خطاها را علما و دلسوزان باید با حضور خودشان دور کنند و کاری کنند که دل امام زمان نیز شاد شود.

    وی دشمنی دشمنان اسلام را آشکارا بیان کرد و تاکید رهبر معظم انقلاب را بر مسئله بصیرت به همین منظور دانست و بیان کرد: امروز دشمنان قسم خورده ما در بحث ماهواره و در زمینه فضاهایی که جوانان ما را به بیراهه و فساد می برند ما را تحریم نکرده اند و باید مواظب بود.

    وی اظهار داشت: امروز سپاه، بسیج، ارتش زحمتها و تلاش های بسیاری را انجام می دهند و  امروز عراق، بحرین، سوریه، فلسطین به برکت سپاه و بسیج و رهنمود های حضرت اقا بر روی پا خود ایستاده اند.

    خطیب نماز جمعه رامسر در ادامه گفت: امروز آرامش، وحدت، نشاط، عزت و سربلندی ما مسلمانان مدیون نیروهای خدوم و زحمت کش نیروی مسلح مخصوصا سپاه و بسیج است و تلاش این عزیزان را نباید نادیده بگیریم.

    وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه ۹ دی که ایشان ۹ دی را به عنوان یک روز بزرگ و ماندار یاد می کنند بیان داشت: انصافا ۹ دی عاشورای دیگر است در انقلاب اسلامی و نبایستی این روز بزرگ را فراموش کنیم چون هر وقت فراموش شد بدانیم که جامعه اسلامی به سمت انحراف می رود و فتنه گران باز می خواهند سر باز کنند.

    وی همچنین افزود: فتنه گران در نگاه مردم مردود هستند و همان کسانی هستند که آب در آسیاب دشمنان ریختند و همان کسانی بودند که نوک پیکانشان به سمت رهبری بوده است و باید مراقب باشیم که فتنه آتش زیر خاکستر است.

    امام جمعه رامسر در پایان همچنین از دست اندر کاران بزگزاری جشن های میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) در رامسر تقدیر و تشکر کرد.