پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 16688
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ آبان, ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    درخواست نامعقول افتخاری از سرمربی سابق استقلال

    مرفاوی گفت: روز گذشته قوتی به باشگاه رفتم از من خواستند که ۶۰ در صد پولی که ۶ سال است طلب‌ دارم را تخفیف بدهم که من این موضوع را قبول نکردم و حالا هم مجبور هستم از طریق AFC اقدام کنم.

     به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، صمد مرفاوی در خصوص اینکه آیا از باشگاه استقلال با وی تماس گرفته شده است یا خیر گفت: بله روز گذشته با من تماس گرفتند و خواستار حضورم در باشگاه برای مذاکره شدند.

    وی افزود: بعد از تماس با من به دفتر باشگاه استقلال رفتم و با شخص آقای افتخاری صحبت کردم اما او پیشنهاد عجیبی به من داد که باعث شد توافق نکنم و به همین دلیل محل باشگاه را ترک کردم!

    مرفاوی در پاسخ به این سوال که پیشنهاد باشگاه به وی چه بود گفت: افتخاری از من خواست ۶۰  درصد طلبم را به استقلال ببخشم! مگر من چقدر طلبکار هستم که بخواهم طلبم را ببخشم؟من ۶ سال است که ۱۳۰ میلیون تومان از باشگاه استقلال طلب دارم که ۳۰ میلیون را همان زمان به اداره مالیات دادم.اگر قرار باشد ۶۰ درصد طلبم را ببخشم مگر پولی هم می‌ماند که بگیرم؟ متاسفانه آقایان طوری برخورد می‌کنند که به ما بر می‌خورد.

    سرمربی سابق استقلال تاکید کرد: بعد از پیشنهاد مدیرعامل استقلال به او گفتم که من حکم دارم و آن حکم هم مورد تائید فدراسیون فوتبال است و طبق قانون مطالباتم را می‌خواهم، نه زیادتر و نه کمتر.با این شرایط هم چاره ای ندارم جز اینکه از طریق AFC راه قانونی را بروم چون مطمئنا کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲ نامه کسر از امتیاز من را که با امضای مسئولان فدراسیون در اختیارم قرار داده راحت می‌پذیرد. مطمئن باشید با این وضعیت چاره ای جز شکایت ندارم و حالا که می‌خواهند به زور از ما تخفیف بگیرند من هم از طریق مراجع بالاتر اقدام خواهم کرد.من این همه سال برای دریافت طلبم از استقلال صبر کردم و این چند وقت هم از طریق AFC اقدام می‌کنم تا به پولی که حق خودم و خانواده‌ام است برسم.

    مرفاوی با انتقاد از رفتار مسئولان باشگاه استقلال گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که در باشگاه می خواهند اینگونه از آنهایی که طلب دارند تخفیف بگیرند اما شاید می‌خواهند با این کار ۲ نفر ۲ نفر مربی خارجی بیاورند و پول آنها را بدهند! یا قرار است به بازیکنان ۸۰۰ میلیونی پولشان را بدهند؟ ما هم در این باشگاه زحمت کشیدیم و به نوبه خودمان تلاش کردیم، چییزی بیشتر از حقمان را هم نمی‌خواهیم. جالب است هر روز از این مسئول و آن مسئول هم می‌شنویم که مشکل حل شده اما با این شرایط نه تنها مشکل حل نمی‌شود بلکه بیشتر هم خواهد شد.