حماسه عظیم اربعین حسینی در کربلا آمریکا و استکبار جهانی را وحشت زده کرده است

چاپ

به گزارش رامسرنوین، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در اجتماع بزرگ اربعین حسینی در جنب مصلی جوادالائمه رامسر گفت: اربعین یعنی لبیک یا حسین، اربعین فریادی است که امروز مستکبران عالم را ترسانده است.

مسئول هیان رزمندگان رامسر افزود: پیاده روی و اجتماعات اربعین امام حسین (ع) حرکتی است که آمریکا و جنایتکاران وحشت عجیبی از آن دارند و این حادثه عظیم جهانی را در رسانه های به اصطلاح بی طرف خود سانسور می کنند.

وی بیان کرد: این حضور و ندای شما و فریاد یا حسین زائران و عزاداران امام حسین (ع) در همه نقاط کشور های اسلامی بیانگر حقیقت اسلام است.

حجت الاسلام تسخیری بیان کرد: امروز ما شاهد آن هستیم که ملت عراق با جان و دل پذیرای زائران اباعبدلله الحسین (ع) هستند و انگار مردم عراق یک سال اندوخته می کنند تا اربعین را در خدمت زائران باشند.

وی تصریح کرد: دلدادگی و حرکت عظیم اربعین حسینی در چند سال اخیر که شور و شعور زیادی پیدا کرده است نشانگر حرکتی جهانی به رهبری امام حسین (ع) است که ان شاءالله به ظهور امام زمان (عج) ختم می شود.

مسئول نمایندهگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان در پایان گفت: امروز اربعین نماد وحدت شده است و نه تنها وحدت اسلامی بلکه وحدت انسان های آزادی خواه در عالم و ما شاهد آن هستیم که مردم با پای پیاده چند روز حرکت می کنند تا در مسیر و معیت امام حسین (ع) قرار بگیرند و جان و مالشان را تقدیم به سرور و سالار شهیدان کنند و این همان عشق به ابا عبدالله است.

خبر: فاخره شعبانی- طیبه شیریان