پایگاه خبری رامسرنوین
  • صفحه اصلی
  • اخبار برگزیده
  • اخبار رامسر
  • فیلم
  • گزارش و گفتگو
  • گزارش تصویری
  • یادداشت
  • صفحه اصلی
  • اخبار برگزیده
  • اخبار رامسر
  • فیلم
  • گزارش و گفتگو
  • گزارش تصویری
  • یادداشت

نوع و آمار را وارد کنید برای جستجو

درآمد میلیاردی سامانه هواداری سرخابی‌ها به جیب چه کسی می‌رود؟

۴ ماه است که سامانه هواداری پیامکی سرخابی با باشگاه‌ها قطع همکاری کرده است. یک سوال: پول روزانه کسر شده از هواداران بواسطه این سامانه در این۴ ماه به جیب چه کسی...

کد خبر :16417 آبان 17, 1396
چاپ
15 Views
0 نظر
به گزارش رامسرنوین به نقل از  بلاغ،به گزارش مشرق، مهرماه سال ۹۴ شرکتی تحت عنوان “نگاه پردازان امین سیما کیش” با عقد قراردادی با باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تعهد داد تا در قبال انجام کارهای تبلیغاتی و همین طور دریافت کمک‌های مالی هواداران از طریق پیامک درصد موثری از درآمد حاصله را به نفع خود و اپراتور همراه اول برداشت کند و مابقی درآمد را به سرخابی‌های پایتخت بدهد اما با گذشت نزدیک به دو سال از این قرارداد، باشگاه پرسپولیس و شرکت مذکور با یکدیگر دچار مشکل شدند تا اینکه در نهایت پرسپولیس حاضر به تمدید و ادامه قرارداد مذکور نشد.

طبق همکاری دو طرف، هواداران باید عددی را به یک سامانه هواداری ارسال می‌کردند تا روزانه حداقل ۲۰۰ تومان از حساب آن‌ها کسر شده و به حساب این شرکت تبلیغاتی واریز شود. طبق آخرین برآوردها در روزهای اوج همکاری دو طرف سامانه هواداری باشگاه پرسپولیس چیزی حدود ۶۰۰ هزار عضو داشته است و در باشگاه استقلال هم حدود ۵۰۰ هزار نفر عضو بوده‌اند.

با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر حداقل روزی ۲۰۰ تومان به حساب شرکت نگاه پردازانه امین سیمای کیش واریز می‌کردند. یعنی این شرکت باید چیزی حدود ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ماه پول به حسابش واریز می‌شد تا با کسر درصد حدود ۵۰ درصدی مابقی را به حساب باشگاه‌ها واریز کند.

اگر قرارداد دو ساله این شرکت را هم در نظر بگیریم، ۱۵۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان درآمد حاصله بوده که ۵۰ درصد آن به باشگاه‌ها و مابقی در حساب اسپانسر باقی می‌ماند.

اینکه این همه درآمد چگونه و چرا باید نصیب یک شرکت واسط شود موضوعی است که باید مدیران پرسپولیس و استقلال و حراست وزارت ورزش و نهادهای نظارتی پاسخگوی آن باشند.

جیب هواداران و کام آقایان!

اکنون حدود ۴ ماه از زمان پایان قرارداد شرکت تبلیغاتی مذکور و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس می‌گذرد و در این بین کسی دقیقا نمی‌داند که پول کسر شده از حساب هواداران سرخابی عضو این سامانه در این ۴ ماه به جیب چه کسی رفته است؟

اگر پس از قطع همکاری سرخابی‌ها با سامانه از این حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار هوادار ۸۰۰ هزار عضو با این سامانه قطع ارتباط کرده باشند، اکنون در بدترین پیش‌بینی باید این سامانه حدود ۳۰۰ هزار نفر عضو هوادار سرخابی داشته باشد. هوادارانی که نادانسته هنوز هم روزانه مبلغ ۲۰۰ تومان از حساب‌شان برداشت می‌شود و به جیب آقایان می‌رود.

با یک حساب ساده ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون در طی ۴ ماه این ۳۰۰ هزار نفر پول به این سامانه داده‌اند. پولی که هوادران نادانسته از حساب‌شان هم‌چنان به امید کمک به استقلال و پرسپولیس کم می‌شود.

چند سوال:

پول میلیاردی کسب شده پس از فسخ قرارداد با سامانه، دقیقا به جیب چه کسی رفته است؟

چرا باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و شخص “طاهری” مدیرعامل مستعفی پرسپولیس در این مدت به هواداران پرسپولیس نگفته‌اند که از عضویت در این سامانه خارج شوند؟ آیا ابزار اطلاع‌رسانی نداشته‌اند؟

چرا سامانه‌ای هواداری دو باشگاه پرطرفدار باید بنام شخصی خارج از این باشگاه‌ها ثبت شود؟

سامانه‌ای که با کمک نام‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس و هواداران میلیونی آنها معروف شده چرا باید در اختیار یک فرد و اپراتور طرف قراردادش باشد؟

چرا اپراتور همراه اول در مقابل این موضوع سکوت کرده و اقدام به قطع عضویت هواداران از این سامانه نمی‌کند؟

 چرا نهادهای نظارتی و حراستی به این مساله ورود نکرده‌اند تا حق باشگاه‌ها را از این اسپانسر بگیرند؟

چرا نتایج برسی‌ها و تخلفات گسترده مالی این شرکت به طور شفاف اطلاع‌رسانی نمی‌شود؟

هیچ نظر! یکی از اولین.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 8 =

جدیدترین

  • تأکید بر احیای هویت روستایی و تسریع در بهسازی راه های دسترسی
  • آغاز هفتمین رویداد تولید محتوای بسیج مازندران در قائم‌شهر
  • ترک‌فعل در حوزه جنگل و هوای پاک مشهود است
  • داغ شدن هشتگ قافله‌فاطمی هم‌زمان با تشییع شهدای گمنام
  • سرعت پیری باید متوقف شود
  • اصلاحات تازه برای بازنشستگان و کالابرگ در راه است
  • جامعه امروز بیش از هر زمان نیازمند تفکر بسیجی است
  • مازندران در سراشیبی خاموش جمعیت
  • از قنات تا چاه عمیق
  • شبکه ایران یاران جوان بازوی عملیاتی سمن‌ها در کشور
  • رامسر یک گام تا احیای پروازهای پایدار
  • اجرای طرح توانمندسازی ایثارگران در ۸ استان کشور
  • دود بی‌تفاوتی بر فراز مازندران
  • نمایشگاه دستاوردهای روستایی
  • وقتی یک سوزن اُمید می‌شود
  • صفحه اصلی
  • اخبار برگزیده
  • اخبار رامسر
  • فیلم
  • گزارش و گفتگو
  • گزارش تصویری
  • یادداشت